Nah.
För min del var det,kanske löjligt,mest ironi. Jag e sån...gammal gubbe...så hela den biten med ifall folk ser mig å moppen...det ordnar sig. Jag e nog ärligt sagt mer fokuserad på att köra skiten...
Sen e jag med till 100% att det alltid e kul att hojfolk hejar på varandra osv. Fullständigt.
Eller...jag säger såhär. Jag har kört sporthoj(jaja....det VAR det då!!) i bokstavligt 30 år.
Ni vet...den tiden när en då splitterny Gpz 1100 betraktades som det..
Å det var ännu coolare framför brewdar iom att man åkte Yoshi kammar,venolias,kerker osv.
Vem var det som jag hamna bakom från anneberg till Lindome där jag svängde hem nu för en liten stund sen?
Ärligt talat så KAN det faktiskt varit jag...
Var å hämta en gammelblade i Halmstad idag...å motorvägen var för JÄVLA trist sista biten så jag klev av vid kungsbacka...å förbi just anneberg samt lindome innervägen ( har min verkstad i Åbro-efter kållered).
En svart gammelblade med röda dekaler samt silver inlägg som "urban tiger" ung. Åsså jag uppepå...en Arai samt ett ganska rött...ja..såndäringa ledur grejs..
Framfarten från anneberg till lindome var tidvis.."uppfriskande" kan vi säga.(Gammal gubbe till trots
)
Hur som.
Hem kom jag å imorgon blir det en vända ut till verkstan för att gå igenom den däringa Firebladen. Går gutt...med undantag av att fuggarna behöver gås över. Så det blir ngr goa timmar i verkstan imorgon.
Fö.
Om nån behöver synka har jag va jag anser världens verktyg för uppgiften. Illförbjudet numer. Ett av Webers gamla synkar som jobbar med kvicksilver. Glöm luft eller vätska...
Den som vill komma ut å låna...PMa åsså ta me ett paket kaffe-så länge ni gör jobbet själva. Jag garanterar. Det e RÄTT verktyg för uppgiften.