Var det du???

1000cc_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Har ingen...
Svenskreggad gixxer 750 efter tyska autobahn for 2 dagar sen, hade lite kul med en M5 E60 i nan timme, nagon har? :)

0koll

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2005
Hoj
690 smc-11 viiit
slanga på söderleden!!

En vit xt på söderleden från järnbrott mot mcd mölndal det va ja i den blå saaben försökte film men då slutade du ;(... dåligt :D vid 2000 i tis(19)

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Haha Vem fan var det som låg med T-shirt och shorts mellan mölnlycke och landvetter vid 13:30 någon gång idag i regnet ? zx10r 08- såg ju inte så himla gott ut tyckte riktigt synd om dig men fick mig ett gott skratt!

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Vem var det jag mötte i Stenungsund påväg från Tjörn precis vid brofästet på en Kawa ZX10 eller zzr1400 tror jag det var.
Själv satt jag på en VFR 800.

Vem var det som jag körde lite med på Tjörn med en BMW1100S när vädret visade sin sämsta sida och som åke ifrån mig tillfälligt och som jag senare passerade motorvägen påväg söder ut??

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Vem är det som åker omkring med en amfibiebataljon tröja på sig? Rödaktig sporthoj. Såg dig köra förbi Handelsman Flink på Flatö/Malö häromdan (torsdag den 21 tror jag). Jag stog vid sidan av vägen med en skitstor glass i näven =)

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Vit R6a vid majorna idag, nedanför mariaplan.

sedan motorvägen från allum till munkebäck kom en gammal crosshoj som var lite lerig som lukta lite...du?

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Vem är det som åker omkring med en amfibiebataljon tröja på sig? Rödaktig sporthoj. Såg dig köra förbi Handelsman Flink på Flatö/Malö häromdan (torsdag den 21 tror jag). Jag stog vid sidan av vägen med en skitstor glass i näven =)

Har du också hus på Flatön elle hur kommer det sig att du var där?
Har själv hus(föräldrarnas iofs) och de vägarna på ön hade varit:yoparty att köra på med hojen!

larssson

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
2011 -Honda CB1000RA

Tja Dezeo!

Om du menar denna vilket jag är ganska säker på -så är det jag som är skyldig! Vi är ju inte många Amf:are ute på gatorna så alltid lika roligt när någon känner igen märket! :yoparty Jag och Magnus123 var på väg hem från Grundsund och passade på att ta vägarna förbi Flatön/Malö. Jag på en ny Honda CB1000R :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati