KTM Preem eller den andre, minns inte, vid systemet i majorna idag.[/
Stog det 11 på sidan så va det jag. Jäkla skit däckpump dem har by the way... kunde inte pumpa bakdäcket, gick inte att komma åt ventilen.
dno var typ halv 1 på dan.
KTM Preem eller den andre, minns inte, vid systemet i majorna idag.[/
Stog det 11 på sidan så va det jag. Jäkla skit däckpump dem har by the way... kunde inte pumpa bakdäcket, gick inte att komma åt ventilen.
dno var typ halv 1 på dan.
En röd Fireblade 1000RR höll på att stå på örat vid Munkebäcksmotet när en bil stannade tvärt. Nu kl 17.15. Du hade helsvart skinnställ. Var det du?
Det var jag! Det blev en ofrivillig manöver. Jäkla bil till att börja gasa för att sen tvärnita x2. Panikbromsade andra gången. Fränt om min 600 ser ut som en tyyyysen!
Ja, det såg lite läbbigt ut det där. Hehe..de där hyndorna ser ju likadana ut på håll, så för att vara på den säkra sidan och inte såra ngn som har en tyyyysen, är det roligare att glädja en med en 600 cc
4 st retards på baksidan Hela Hälsan igår kl 21.15 vid Munkebäckstorg. Ni stod bredvid varandra och samspråkade. Var det ni?
Har du också hus på Flatön elle hur kommer det sig att du var där?
Har själv hus(föräldrarnas iofs) och de vägarna på ön hade varit att köra på med hojen!
Tja Dezeo!
Om du menar denna vilket jag är ganska säker på -så är det jag som är skyldig! Vi är ju inte många Amf:are ute på gatorna så alltid lika roligt när någon känner igen märket! Jag och Magnus123 var på väg hem från Grundsund och passade på att ta vägarna förbi Flatön/Malö. Jag på en ny Honda CB1000R
2 st cbr600F,en blå,röd,vit och en med repsolkåpor vid munkebäck i veckan..!
ni ?
Haha Vem fan var det som låg med T-shirt och shorts mellan mölnlycke och landvetter vid 13:30 någon gång idag i regnet ? zx10r 08- såg ju inte så himla gott ut tyckte riktigt synd om dig men fick mig ett gott skratt!
Jag var där igårChiva som åkte förbi hällingsjö igår?
Chiva som åkte förbi hällingsjö igår?
Var det nån här i från som var på fröken andersons kaffe i stora höga?
Yes, jag var där
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |