Var det du???

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
En röd Fireblade 1000RR höll på att stå på örat vid Munkebäcksmotet när en bil stannade tvärt. Nu kl 17.15. Du hade helsvart skinnställ. Var det du?

SixtenBlixten

maka på dig
Gick med
28 Jul 2010
Hoj
Honda CBR600RR -03
En röd Fireblade 1000RR höll på att stå på örat vid Munkebäcksmotet när en bil stannade tvärt. Nu kl 17.15. Du hade helsvart skinnställ. Var det du?

Det var jag! :arsele Det blev en ofrivillig manöver. Jäkla bil till att börja gasa för att sen tvärnita x2. Panikbromsade andra gången. Fränt om min 600 ser ut som en tyyyysen! :yoparty :D

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Det var jag! :arsele Det blev en ofrivillig manöver. Jäkla bil till att börja gasa för att sen tvärnita x2. Panikbromsade andra gången. Fränt om min 600 ser ut som en tyyyysen! :yoparty :D

Ja, det såg lite läbbigt ut det där. Hehe..de där hyndorna ser ju likadana ut på håll, så för att vara på den säkra sidan och inte såra ngn som har en tyyyysen, är det roligare att glädja en med en 600 cc :tungan

4 st retards på baksidan Hela Hälsan igår kl 21.15 vid Munkebäckstorg. Ni stod bredvid varandra och samspråkade. Var det ni?

Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Ja, det såg lite läbbigt ut det där. Hehe..de där hyndorna ser ju likadana ut på håll, så för att vara på den säkra sidan och inte såra ngn som har en tyyyysen, är det roligare att glädja en med en 600 cc :tungan

4 st retards på baksidan Hela Hälsan igår kl 21.15 vid Munkebäckstorg. Ni stod bredvid varandra och samspråkade. Var det ni?

Jepp! Jag, Silverjonten, Naken och RobertZ på väg hemåt.

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Har du också hus på Flatön elle hur kommer det sig att du var där?
Har själv hus(föräldrarnas iofs) och de vägarna på ön hade varit:yoparty att köra på med hojen!

yepp, mina päron har hus i björnsund, någon kilometer från flinken =)

Tja Dezeo!

Om du menar denna vilket jag är ganska säker på -så är det jag som är skyldig! Vi är ju inte många Amf:are ute på gatorna så alltid lika roligt när någon känner igen märket! :yoparty Jag och Magnus123 var på väg hem från Grundsund och passade på att ta vägarna förbi Flatön/Malö. Jag på en ny Honda CB1000R :tummenupp

Yepp, dig jag menar isf ^^ jag va som sagt inte hojburen när jag såg er, snarare glassburen!
Själv är jag inte amfare, är snarare stenhård jägare! men Vi tillhör ju samma försvarsmakt iaf. Kanske ska skaffa en K3 tröja och glida omkring i då och då =)

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Jag mötte en svartröd R6(1?) längs med lygnerns södra sida förut, var det du? Det såg ut som hojen var kittad med nån sorts annan styrkrona och högre styre, sittställningen såg allt för upprätt ut.

jonteronte

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
nada
En kolsvart superfrän GSX 1300 BK gled sakta förbi majvallen. Får passa på och tacka att du bara gled förbi, hehe. sonen somnade precis och jag vill kolla den där filmen jag väntat på hela dagen. så... sjyrre.

Och du med den där vassa motarden, om du passerar i kväll,, släpp gärna precis innan kyrkogården... sjyyyst..

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
2 misstänkt stulna motarder brappade precis förbi Handels och mot Vasagatan (as we speak). Unga killar, 2 på varje hoj, inga reggplåtar, integralhjälmar utan övrig skyddsutrustning. Hann inte se modell men motarder av större typ, 660 o uppåt eller nått.. :kulspruta

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vem vare jag möte på litraturgatan runt 10 en svart ktm duke mistänkt 690
Jag körde min cbr framför mig log en svart yamaha fz1-n

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS