Var det du???

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Silvrig CB1000R, från Siba högsbo, genom Linné och sen in i Göta-tunneln, måste säga att din hoj gav ifrån sig ett förjävla gott ljud!

Vem var det som körde bredvid mig med sin CBR600RR på bifrostgatan? Tur att vi inte drog järnet förbi poliserna som hade stoppat en bil... jag var på väg tills jag såg deras kläder, blev en lååångsam omkörning av bilen i vilket fall. ;)

DJNeno

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2009
Hoj
Honda CBR1000RR HRC -09
Kostade lite utandningsluft och fejkad ågren, jag fick lova att använda båda hjulen.

Man känner sej lite dum när man ser grisbilen precis när man sätter i framhjulet innan rondellen.

Hur har det gått för er andra som blivit stoppade för hjulande?
Böter? KK?

Mvh Ulf

Jag fick en flygande inspektion med 2 på avgassystemet pga buller. Han ville väll bara jävlas med mig.

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Ca 15 hojar som svängde ut på leden från Jaegerdorfsplatsen i Majorna ca 11.30 idag. Var det ni?

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Från i går

Vem va du som möte mig runt 20 i säve?
vlcsnap-2011-08-21-10h27m54s178.jpg

Sen va de en Honda CBR 1100 Som åkte efter mig på litraturgatan!
Vem var det?

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Vad va det för pojkar som va ute igår o brumma från landvetter till härryda där jag låg o feskörde bakom klungan från landvetter, tills jag inte stog ut med tempot längre o bräste om er vid härryda infarten till härrydaskroten på rakan :yoparty

Längst bak såg ut att vara en hayabusa o nån cbr RR vart näst längst fram.

Vart ca 5-6 hojar.

Kl måste vart ca 18.

Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Okej, vilka två KTM'er trängde sig förbi en röd V40 pimpad med fräck grön skylt vid rödljuset typ vid allum i lördags vid 12-tiden och fortsatte ner mot stora partillerondellen? En hade pimpstartröja.

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Vad va det för pojkar som va ute igår o brumma från landvetter till härryda där jag låg o feskörde bakom klungan från landvetter, tills jag inte stog ut med tempot längre o bräste om er vid härryda infarten till härrydaskroten på rakan :yoparty

Längst bak såg ut att vara en hayabusa o nån cbr RR vart näst längst fram.

Vart ca 5-6 hojar.

Kl måste vart ca 18.

Var en hoj som drog som helvete på den nya vägen i helgen?!?! du? :rolleyes: hördes vid härryda - härskogen..

När? Måndag
Hoj: Ducati röd, du hade pimpstar tröja
Var: Landvetter vid 17:15

När? Måndag
Hoj: 2 hojar, tror r1a och hoj med repsol dekal
var: Nordstan. vid 13:00

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Två organdonatorer utan hjälm på en röd gammel sukka utan skylt, dessutom på cykel/gångbanan i Kungssten. Föraren var slående lik jabba de hutt...var det ni??

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Låg bakom två Pimpst*r motarder på E6 förbi Liseberg söderut vid 16:50. Inte en enda wheelie, stoppie, lane-split eller avsparkad backspegel trots rusningstrafik. Den ena var dock lite mer out-law än den andra, för han körde i snickarbyxor :fuckyeah! Den andra brappade dock lite mer. Eller så har du kanske glapp i gasrullen.

Påminnde mig lite om när jag o Kwasten hade samma-lika hojar. För ni hade tom 4 av 6 bokstäver/siffror lika på regplåtarna. Bill och Bull? Kling och Klang?

PS. Jag är bara avis för jag körde bil och inte hoj :krama

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Såg 2 hojar som stod vid rödljuset på Nya Allén när jag kom på Södra vägen mot kungsportsplatsen, den ena var en silverfärgad triumph triple tror jag...

Var det du/ni????

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras