Var det du???

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Var en hoj som drog som helvete på den nya vägen i helgen?!?! du? :rolleyes: hördes vid härryda - härskogen..

Det va troligen jag :tuttar hur lätt den i 240-260+ ? :yoparty

Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.

Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på :tuttar

Last edited:

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Vit supermoppe
Joel
Körde inte du om mig i höjd med kållered för någon vecka sedan?
Röd Hyper?
Jag blev gött sugen på en sån!

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50

Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.

Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på :tuttar

sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen

:banana

Zappa1

Not so Fast but Bad
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 PS

Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen

:banana

Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det ytersta :gnissla men ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans :D

Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..

Jo det är 300+ som gäller :tuttar

Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan :banana

Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det fart :yoparty hoppas det inte regnar för annars blir det drifta :D

Last edited:

bikerboy 1

Ny medlem
Gick med
1 May 2010
Hoj
Aprilia rs 125 -05
En motardkille med svarta kläder satt på en bänk brevid en korse, hojen var kanske en KTM 690?! Käkade en macka eller något i den stilen.

Detta utspelade sig den 20 augusti vid 9:00 tiden. :)

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det ytersta :gnissla men ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans :D

Jo det är 300+ som gäller :tuttar

Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan :banana

Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det fart :yoparty hoppas det inte regnar för annars blir det drifta :D

http://www.youtube.com/watch?v=ji4S01vlF3c&feature=related

Markymark

Sporthojsnörd
Gick med
30 Jun 2011
Hoj
R1
Vem vare jag halvrejsade som körde Honda på gamla kungsbackaleden idag vid 18-19 snåret?

Hade ju bönan me mig så det gick precis lagom fort, gött!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!