clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Jag cyklade.
har du gått och blivit nyttig? Jag som hade förhoppningar att du var med och bidrog till växthuseffekten..!
Lägg ner cyklandet och kör ducce istället...
Jag cyklade.
Att man slangar betyder inte automagiskt att man åker skitfort, man kan glida fram i lagstadgade 30km/t på bakhjulet också, och ha god uppsikt(det har man ju alltid så fort man sitter på en motorcykel?) och gott om tid att sätta ner och väja för små retards som färdas till fots mitt på bilvägen.
Missuppfatta mig rätt, men att sitta på nätet och langa moralkakor är bara såå bortkastat. Men knappast lika bortslösat som all energin du och liknanade människor slösar bort på att gå runt och tycka allting är jobbigt/dumt/farligt. Lev lite, låt oss leva våra liv.
Rupert med sällskap vid Munkebäcksmotet igår, ~19.30?
Svart GSXR av nyare modell som jag sett vid Almondy flertalet gånger, och även imorse vid ~08.00.
Vem var det dom körde i morse genom tingstadstunen? Mot Hisingen runt 06:00
Inte omöjligt att det var jag1 Supermotard vid svingeln i söndags med gopro på hjälmen som drog bakhjul, du?
2 motarder vid ullevi som körde mot nordstan.
Satt bakom i en röd polo och höll ihop bilen när ni torrgasade vid rödljuset. Men det lät göttm
2 motarder vid ullevi som körde mot nordstan.
Satt bakom i en röd polo och höll ihop bilen när ni torrgasade vid rödljuset. Men det lät göttm
inga problem med rullgrus å så? fan nu e man sugen på en liten offroadare alltså
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|