Var det du???

Markymark

Sporthojsnörd
Gick med
30 Jun 2011
Hoj
R1
Att man slangar betyder inte automagiskt att man åker skitfort, man kan glida fram i lagstadgade 30km/t på bakhjulet också, och ha god uppsikt(det har man ju alltid så fort man sitter på en motorcykel?) och gott om tid att sätta ner och väja för små retards som färdas till fots mitt på bilvägen.
Missuppfatta mig rätt, men att sitta på nätet och langa moralkakor är bara såå bortkastat. Men knappast lika bortslösat som all energin du och liknanade människor slösar bort på att gå runt och tycka allting är jobbigt/dumt/farligt. Lev lite, låt oss leva våra liv.

Bäst o inte göra det ändå ;) Där gick det inte fort, men åt skogen gick det ändå!

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Vit bobber. Förare i guldflake-hjälm längs med alle'n precis norr om Haga på väg mot Järntorget. Feeeet hoj!

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
En äldre orange motard/offroad med framhjulet i vädret utanför Bergakungen.
Såg schysst ut!

tiasb

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
2018 Kawasaki Z900
Vem va det som var ute och körde igår vid Säve? En svart motard tror jag det var. Själv så var jag ute på löptur, därför bara fragment om va det var för hoj ;)

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
KTM 690 -11
2 motarder vid ullevi som körde mot nordstan.
Satt bakom i en röd polo och höll ihop bilen när ni torrgasade vid rödljuset.:crash Men det lät göttm:tummenupp

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
-10 KTM 690 SMC
2 motarder vid ullevi som körde mot nordstan.
Satt bakom i en röd polo och höll ihop bilen när ni torrgasade vid rödljuset.:crash Men det lät göttm:tummenupp
d7249134abfbaf1598feb0eeb5238f1e.png

Kalasbra

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2012
Hoj
KTM 690 SMC / BMW S1000RR
inga problem med rullgrus å så? fan nu e man sugen på en liten offroadare alltså

jo absolut finns det rullgrus på sina ställen, men det ligger i mitten av vägen eller ute i kanterna, men har inet sett det som något större problem. skulle nog mer vara rädd för att det kan vara halt.

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Ingen som ska ut och braapa idag? Fint väder som fan ju, 0 gradigt i skuggan och ett gäng plus i solen! :banana Blir i stort sett premiärturen på nya hojen för mig, bara provkört den vid köpet samt kört till och från jobbet en gång i -6 grader :crash

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept