Du som har för vana att slanag utanför Herrgårdskolan i Sannaegårdshamnen kanske ska ta dig en funderar innan det händer en olycka.
Är du medveten om hur många barn som rör sig i området?
Kan beundra er som har sådan kontroll på eran MC så ni kan slanga utan problem men gör det på lämplig plats.
På gatan utan för en skola och förskola är enligt mig inte en lämplig plats!
Var det du så tänk om och visa dina färdigheter på bättre ställe.
Grönsvart Ktm 690, mötte dig slangandes i majorna med 2 andra motarder sen även vid gamla ullevi när jag stog och försökte kicka igång min hoj som dog vid rödljuset.
Vitsvart CRF 450 motard med en kvinna därbak!
Så du tycker på en gata där det är 30 km/h i hastighetsbegränsing utanför en skola och förskola är en lämplig plats att slanga?På gatan, där fordon ska färdas, är väl en plats lämplig som ingen annan?
Så du tycker på en gata där det är 30 km/h i hastighetsbegränsing utanför en skola och förskola är en lämplig plats att slanga?
Ja du den dag du får barn så komemr du nog ändra på den åsikten!
Jag som går i skolan kan komma med heta tipps! Vi i skolan älskar när nån hoj åker förbi å kommer de en hoj på bakhjulet!
Att man slangar betyder inte automagiskt att man åker skitfort, man kan glida fram i lagstadgade 30km/t på bakhjulet också, och ha god uppsikt(det har man ju alltid så fort man sitter på en motorcykel?) och gott om tid att sätta ner och väja för små retards som färdas till fots mitt på bilvägen.
Missuppfatta mig rätt, men att sitta på nätet och langa moralkakor är bara såå bortkastat. Men knappast lika bortslösat som all energin du och liknanade människor slösar bort på att gå runt och tycka allting är jobbigt/dumt/farligt. Lev lite, låt oss leva våra liv.
mötte massa trevliga sportisar strax utanför ljungkile igårkväll. vilka var ni?
Att man slangar betyder inte automagiskt att man åker skitfort, man kan glida fram i lagstadgade 30km/t på bakhjulet också, och ha god uppsikt(det har man ju alltid så fort man sitter på en motorcykel?) och gott om tid att sätta ner och väja för små retards som färdas till fots mitt på bilvägen.
Missuppfatta mig rätt, men att sitta på nätet och langa moralkakor är bara såå bortkastat. Men knappast lika bortslösat som all energin du och liknanade människor slösar bort på att gå runt och tycka allting är jobbigt/dumt/farligt. Lev lite, låt oss leva våra liv.
mötte massa trevliga sportisar strax utanför ljungkile igårkväll. vilka var ni?
JJ(CBR)JJ vid gårda påfarten igår..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |