Var det du???

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
Ktm utanför centralen vid 13:00 , du hade monster t-shirt.

Ktm utanför nordstans hållplats, kanske var du igen?

Supermotard utanför centralen 19:50 cirka, körde före en bil i trafikljuset :tungan
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Två R6 som plockade upp två tjejer på centralen å sen åkte vidare ut på motorvägen! Ja kom gående på den parkeringen med en tjej hade även CBRen med mig! :)
21:00
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
Supermotard med pimpstar dekaler på hojen tror ja..utanför nordstans hållplats ..jenizo?

sedan Pimpstar killar i möndal som hade 5-7 moppar efter sig..ni?
 

Raderad medlem 51742

Guest
Kille med till synes kraschad hoj som fick den upplyft på bärgningsbil när jag passerade Landvettersjön vid 14-tiden.

Såg ju ut som att du klarat dig hyfsat då du gick omkring, men hoppas att du slapp några värre skador, förutom hojen.
 

Raderad medlem 51742

Guest
Shit vad många som var ute och körde ikväll! Och i nästan samtliga fall var jag mitt inne i någon växling eller nåt annat som gjorde mina hälsningar lite halvdana. Får hälsa här istället... :hej Några av de jag träffade på:

4 hojar som körde om mig i Härryda ca 19.30 när jag körde lite halvsegt och funderade på om jag skulle stanna och justera min backspegel som visade allt annat än bakåt. Den främre (Ducati) fortsatte mot Hindås medan övriga tre svängde av mot Härskogen.

Grå sport touring när jag tankade vid Shell Landvetter ca 19.30. Eventuellt mötte jag samma förare som körde av RV40 vid Skene/Kinna-avfarten.

Okänd hoj (möjligen sporthoj eller sporttouring) med förare i vit hjälm som stod still vid Rävlanda församlingshem när jag passerade nån gång mellan 19.30 och 20.00.

Mörkgrå eller svart sporthoj (R1?) med svartklädd förare vid järnvägsövergången Statoil i Bollebygd ca 20.00 eller strax före

Grön Speed/Street Triple mellan Härryda och Landvetter vid 8-tiden eller strax efter
 
Last edited by a moderator:

JRO

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB1000RA
Ktm utanför centralen vid 13:00 , du hade monster t-shirt.
Det var jag :tummenupp

Yep mycket hojar ute idag, fick sällskap från götaplatsen runt 18 av en KTM 690 och en street tripple. Vi fick en go tur mölnlycke, landvetter, härskogen. Kul med spontankörning!! :hej
 

Kall3

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Ch Racing WSM 125-05,KTM 625 SMC-05
Vit 690,konghällavägen vid säveflygfält i fredags mellan 15-18?

En Aprilla sxv vid lilla varholmens färjeläge med passagerare runt 12-13 tiden idag?

så slutligen en äldre lc4 som körde av hönöfärjan vid 19 tiden?

Ingen av er som lade märke till en blå Saab 9-3?:rolleyes:
 
Last edited:

Allard

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2012
Ort
Gbg
Hoj
2004 CBR600RR
Tjej på Grå R1 i Jeans och hoodie körde om mig på Röd/svart CBR utanför ullevi igår eftermiddag?
Snyggt! :tummenupp
 

nfigge

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Ort
Sätila
Hoj
CBF 1000
Två snabba pojkar fastnade i min kamera idag vid halv fyra mellan Sätila och Fjärås.

GOPR0217.jpg

Fredrik...
 
Last edited:

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Jag tyckte jag såg en XR650 SM vid sidan av vägen i trakterna runt Benareby igår? Nån som känner sig träffad?
Alltid kul att se andra Hondaåkare ute på vägarna :p
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top