Orange XT660 som hänger runt Majorna/Västra Göteborg.
Sett dig flera gånger, men såg dig senast igår förbi Sahlgrenska runt 22-tiden med sjuss. Du?
Du tänker nog fel. Du såg väl ändå denna va?
Orange XT660 som hänger runt Majorna/Västra Göteborg.
Sett dig flera gånger, men såg dig senast igår förbi Sahlgrenska runt 22-tiden med sjuss. Du?
Du tänker nog fel. Du såg väl ändå denna va?
Det som inte får hända har hänt. Min gamla UrBläjd stals natten mellan lördag och söndag.
Reg nummer ESM 912. Hemmahörande i Kålltorp.
E såväl ledsen som förbannad då detta e en hoj jag puttat in pengar å massor med tid i (jobbar ju som mek).
Ser ni ngt så yla gärna till.
Här eller direkt till polisen.
Färgkombinationen på den e ju inte direkt den vanligaste,å det rör sig alltså om en -93års modell i mkt fint skick.
Jaha.. Vem/vems rad4a vare som precis dåna förbi sandarna på fridhemsgatan med farbror blå i hasorna
Vill bara tacka den snälla själen som stannade och frågade om jag behövde hjälp med något vid Kungsten på väg upp på Älvsborgsbron igår runt 12. Hoppas du fick ordning på hojen! Själv fick jag 34 goa mil.
(Hade spänt bromshandtaget för hårt så vätskan kom inte tillbaka upp i behållaren vilket resulterade i att bromsen blev styvare och styvare och tillslut nöp den. Nyinstallerat 6-kolvsok så det kunde gått illa, tur att det inte var några farter att prata om.)
Förstår inte riktigt, du vill tacka han som stannade och frågade om du behövde hjälp och hoppas nu att det löste sig för honom? Var det du eller han som hade bromsproblem eller fick han också problem när han stannade för att hjälpa dig?
Nä han var på väg för att hämta sin hoj när han stannade och kollade läget, det var därför jag skrev så.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|