haha folk e väll rädda om lappen kanske..
Inget är kul längre.. :/Äh, folk är chickens!!!1 På min tid som riktig 0utloaww var det bakhjul genom tingstadstunneln. ALLA gjorde det.
Precis. Och ingen hälsar. Eller väldigt få. Och så hälsar man oavsiktligt själv på förvuxna Burgmannscooters och trehjuliga tvåhjulingar som ser ut som dammsugare.Inget är kul längre.. :/
What happens in Eslöv, stays in Eslöv.Skulle vilja höja ett varningens finger till dig som ställer sin MV-Agusta i Eslöv bredvid biblioteket.
Vet inte om du känner staden så bra men jag skulle personligen aldrig lämna hojen där över natten...
För övrigt brutalt snygg hoj, har sett den stå där några gånger nu
What happens in Eslöv, stays in Eslöv.
Men du har rätt, parkera aldrig en MV utomhus, oavsett stad. Btw, FZR 600 1992? Den råkar inte ha regnummer PRTXX8?
Menade mest att du skrev i GBG-forumet, så Eslöv var inte riktigt applicerbart.Hahha ungefär så ja, men seriöst finns mycket skit här ibland blir man själv förvånad... :/
Nej det är inte min tyvärr, min är en svart lila sak med ett ixil slipon. Ser/hör du någon som varvar redline under viaduktet vid stan är det jag!
Menade mest att du skrev i GBG-forumet, så Eslöv var inte riktigt applicerbart.
Jag hade iaf en FZR 600, svart lila, väldigt lik din på bilden. Som lät som ett jävla as. Men där var nog dämparen av nåt annat fabrixat än Ixil. Därav frågan om regnumret. Jag hade PRT528, tror jag.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|