Va många som kom hem från Lelle-träffen igårkvällRWD skrev:2247345Mycket hojtrafik mellan Jönköping och Gbg igår kväll
Blev omkörd av ett gäng på 4 st vid Ulricehamn vid 22-23-tiden och sedan 3 hojar strax innan Gbg strax före 00.
Mr_Nilsen skrev:2247856Va Långa Farbrorn på 40an i lördags på väg till gbg vid 14.30 tiden ???
tarmac skrev:2248727En retta med skjuts som uuuiiilade på partilleavfarten på E20n igårkväll strax efter 22?
Då kan det mycket väl stämmaGottis skrev:2252338Skulle gissa JompaRR om den va blå![]()
fogerty skrev:2260917Jag såg motardmaffian idag, ni körde förbi willys i gamlestan vid 14.30.
Inte nån som uuuuilade ens![]()
fogerty skrev:2260917Jag såg motardmaffian idag, ni körde förbi willys i gamlestan vid 14.30.
Inte nån som uuuuilade ens![]()
Tja, gasar man mer blir det mer tid till fika och snackJonaZ skrev:2261402jag mötte våran ringräv i dag i kollisionskurs.....fort gick det kan ja säga..sedan satt jag o tjejen o 2 poalre o fikade på kullarna i fjärås o då kommer Back IN Black med en kopp kaffe o pratar lite..sedan tar vi farväl o drar mot kungsbacka o dra på trissor vem dundrar in i kungsbacka samtidigt....jo allas våran Back in black...den gubben vågar dra rullen i botten jämt....
Synd att våran pratstund vart så kort...hoppas på en längre nästa gång..
hahahahahahahahahaha så rätt så rätt....back in black skrev:2262339Tja, gasar man mer blir det mer tid till fika och snack![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |