Var det du???

Stomdal

Det kostar att ligga på topp...
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
R1 -01 och R6 -99
Lekte lite med någon på en gul Triumph ikväll mellan 20-21 på öckeröleden in mot stan ända till avenyn. Någon här inne? :fyllisar

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
YZF 600
Stomdal skrev:
2268983 Lekte lite med någon på en gul Triumph ikväll mellan 20-21 på öckeröleden in mot stan ända till avenyn. Någon här inne? :fyllisar
Jag lekte lite med en tjej på en Ninja en gång! Det var trevligt. Hojen var min och likaså tjejen som satt bakom... :hihi

Vad var det för fräsig babe jag mötte i Rävlanda i eftermiddags då? Nån rödaktig Honda SP1 eller nåt liknande... Höll ju på o köra ur i rondellen av tanken på en fräsig brud på muskelhoj... :yoparty
För det var la en fräsig bryyd? Om inte - get a haircut! ...och nämn inte detta för nån! :)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Hård skrev:
Höll ju på o köra ur i rondellen av tanken på en fräsig brud på muskelhoj... :yoparty
För det var la en fräsig bryyd? Om inte - get a haircut! ...och nämn inte detta för nån! :)

:hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vaffan, är det aldrig någon som ser mig? Jag snürrade runt halva stan idag.

Lajjade lite med en Porsche turbo modell nyare i Kallebäcksbacken, det var trevligt.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
hållundan skrev:
2269705 Vaffan, är det aldrig någon som ser mig? Jag snürrade runt halva stan idag.

Lajjade lite med en Porsche turbo modell nyare i Kallebäcksbacken, det var trevligt.

Hör av dig nästa gång..åka själv är inge kul.

För övrigt kom jag ikapp en guldfärgad daytona i Mölnlycke idag, 1 min senare höll vi på att krocka i en rondell "du" kom från höger och jag höll på att fippla med mitt visir :).

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Kör en longshot på en bil här. Kom ikapp en röd Saab mellan Gottskär och Vallda i ganska bra flås idag. Slår av litegrann för att invänta tillfälle att köra om. När tillfälle ges ser jag att Saaben drar sig åt höger, sträcker ut handen genom rutan och ger mig :tummenupp. Kunde ju inte göra annat än att peta ner 2 växlar och flyga förbi så den härliga bilisten fick det ljudet han antagligen ville höra :yoparty.

Var glad i flera minuter efteråt, inte ofta man träffar på sånt här bemötande på vägarna från bilisterna :tummenupp.

Kan det ha varit nån härifrån kanske :)?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2271434 Kör en longshot på en bil här. Kom ikapp en röd Saab mellan Gottskär och Vallda i ganska bra flås idag. Slår av litegrann för att invänta tillfälle att köra om. När tillfälle ges ser jag att Saaben drar sig åt höger, sträcker ut handen genom rutan och ger mig :tummenupp. Kunde ju inte göra annat än att peta ner 2 växlar och flyga förbi så den härliga bilisten fick det ljudet han antagligen ville höra :yoparty.

Var glad i flera minuter efteråt, inte ofta man träffar på sånt här bemötande på vägarna från bilisterna :tummenupp.

Kan det ha varit nån härifrån kanske :)?

Själv fick jag en :tummenupp av en snubbe på en goldwingaktig hoj häromdagen. Körde med gammelbilen..

Någon härifrån?;);)

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Nerför Kallebacken igår, jag på min silvriga daytona och polarn på en MV-agusta. Du körde KTM-motard med skjuss.

Var det du?

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag tyckte jag såg en orange KTM-motard vid rödljusen vid ICA Lyan i Mölndal igår kväll. Vem var det?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Såg en blåvit gixxer av nyare årsmodell som körde in vid fiskarbröderna i nordstan imorse strax efter åtta. Var det du?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Gjorde tummen upp till en röd 748/916 mellan Landvetter och Götet. Du vinkade tillbaka. Var det du?

Edit: För övrigt hade han på sig ett rödvitsvart Berik ställ på sig..

Last edited:

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Ripper skrev:
2272436 Nerför Kallebacken igår, jag på min silvriga daytona och polarn på en MV-agusta. Du körde KTM-motard med skjuss.

Var det du?

Fan va konstigt! Jag var ute med en MV Agusta och jag har en polare med en silver Triumph, var det du? :7peta Dessutom såg jag och polaren en KTM med skjuts... dessa sammanträffanden...

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag såg skorpan nyss vid Gårda/ullevi han gled runt så fint och lungt :) semeste glidare skorp ;)

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
Körde om en polka retta innan Kungsäter.
Du hängde på i ett ganska schysst tempo mot Torestorp en stund innan du släppte sen.
Någon som känner sig träffad??

/BiB

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
KTM, svart skinnställ samt svart hjälm. På väg upp för backen emot motorvägs på/avfarten i rollsbo ca 21.20. Antar att det var Who'sYourDaddy men såg inte helt tydligt, sätt en annan KTM här i kungälv som jag inte vet vem det är som kör

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag såg fyra st fartfantomer vid rödljusen vid Shell Ullevi ikväll medans konserten höll på, tror en av dem var en gul Daytona och en av er uiiilade glatt iväg när det blev grönt. :banana

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept