Stomdal
Det kostar att ligga på topp...
Lekte lite med någon på en gul Triumph ikväll mellan 20-21 på öckeröleden in mot stan ända till avenyn. Någon här inne?
Jag lekte lite med en tjej på en Ninja en gång! Det var trevligt. Hojen var min och likaså tjejen som satt bakom...Stomdal skrev:2268983Lekte lite med någon på en gul Triumph ikväll mellan 20-21 på öckeröleden in mot stan ända till avenyn. Någon här inne?
Hård skrev:Höll ju på o köra ur i rondellen av tanken på en fräsig brud på muskelhoj...
För det var la en fräsig bryyd? Om inte - get a haircut! ...och nämn inte detta för nån!
hållundan skrev:2269705Vaffan, är det aldrig någon som ser mig? Jag snürrade runt halva stan idag.
Lajjade lite med en Porsche turbo modell nyare i Kallebäcksbacken, det var trevligt.
Mark skrev:2270630Jag såg Långa Farbrorn på Högsbohöjdsleden idag igen, så du mig?
Skrutten skrev:2270879Pratar med farbron i telefon nu och nej, tyvärr så blundade han nog just då..
Pinky skrev:2271434Kör en longshot på en bil här. Kom ikapp en röd Saab mellan Gottskär och Vallda i ganska bra flås idag. Slår av litegrann för att invänta tillfälle att köra om. När tillfälle ges ser jag att Saaben drar sig åt höger, sträcker ut handen genom rutan och ger mig . Kunde ju inte göra annat än att peta ner 2 växlar och flyga förbi så den härliga bilisten fick det ljudet han antagligen ville höra .
Var glad i flera minuter efteråt, inte ofta man träffar på sånt här bemötande på vägarna från bilisterna .
Kan det ha varit nån härifrån kanske ?
Ripper skrev:2272436Nerför Kallebacken igår, jag på min silvriga daytona och polarn på en MV-agusta. Du körde KTM-motard med skjuss.
Var det du?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |