saltvatten skrev:2403667Vilka var det som jag åkte färja med? Till Kornhall nu i eftermiddags. Klockan 19 kanske?
Jag stod längst åt höger på min skitgula er6a. Sju eller åtta bågar på rad. Och en övningsförare på någon scooter tror jag.
Show yerselfs!
Hallå där!Thunder skrev:2403788Jag nickade åt Mark i hans räserbil när jag åkte genom en tokdjup vattenpöl i Högsbo, direkt efter kom en vit mazda och skvätte ner hela mig när han körde om. Det rann fint ner i stöveln .
zajtar skrev:2403853det va ju jag å nåra motarder vi skulle hälsa på muggen
Det var en riktigt utrikisk hälsning också, det är bra!Johansson skrev:2403758Jag vinkade på hållundan idag, bara så ni vet
saltvatten skrev:2403667Vilka var det som jag åkte färja med? Till Kornhall nu i eftermiddags. Klockan 19 kanske?
Jag stod längst åt höger på min skitgula er6a. Sju eller åtta bågar på rad. Och en övningsförare på någon scooter tror jag.
Show yerselfs!
Calle^^ skrev:2403954Va d Paser som rullade ut från sitt jobb på arendal idag runt 20-tiden när vi åkte fram å tebax på bakan..??
Paser skrev:2407432det var nog kollegan (Crotchrocket), han slutar 2000 och kör också Hornet fast en -03.
Jessan skrev:2410183Var det några härifrån som åkte från 7-eleven vid kvart i 9 igår kväll? Gick precis av spårvagnen och såg er åka därifrån
Sen satt jag o en kompis på Lounge(s) och såg motorcyklar åka upp och ner på Avenyn hela kvällen. Både på två och ett hjul
En stannade tom och brände lite gummi...
Jessan skrev:2410183Var det några härifrån som åkte från 7-eleven vid kvart i 9 igår kväll? Gick precis av spårvagnen och såg er åka därifrån
Sen satt jag o en kompis på Lounge(s) och såg motorcyklar åka upp och ner på Avenyn hela kvällen. Både på två och ett hjul
En stannade tom och brände lite gummi...
Fabbe skrev:2410522Haha, det var Jag & Showtime det.. Sen var det Jag & pysch
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |