Var det du???

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
saltvatten skrev:
2403667 Vilka var det som jag åkte färja med? Till Kornhall nu i eftermiddags. Klockan 19 kanske?
Jag stod längst åt höger på min skitgula er6a. Sju eller åtta bågar på rad. Och en övningsförare på någon scooter tror jag.
Show yerselfs!

det va ju jag å nåra motarder vi skulle hälsa på muggen :hej

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Thunder skrev:
2403788 Jag nickade åt Mark i hans räserbil när jag åkte genom en tokdjup vattenpöl i Högsbo, direkt efter kom en vit mazda och skvätte ner hela mig när han körde om. Det rann fint ner i stöveln:fatta! .
Hallå där!

Joda, visst såg jag din nickning. Syntes dock lite dåligt eftersom rutan var full av vatten. Hann inte hälsa tillbaka :(
Satan med vatten det var. Några vattenbrunnar där hade suttit som en smäck!

Såg en Blå Retta runt tjugo över fyra som körde på avfarten i höjd med Liseberg mot R40. Du körde förbi en gammal och fet Honda (Gyldvinge!?) med sidovagn. Strax efter att du kört om, råkde du visst poweruuuiila :yoparty

Var det du?

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Va d Paser som rullade ut från sitt jobb på arendal idag runt 20-tiden när vi åkte fram å tebax på bakan..??

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
saltvatten skrev:
2403667 Vilka var det som jag åkte färja med? Till Kornhall nu i eftermiddags. Klockan 19 kanske?
Jag stod längst åt höger på min skitgula er6a. Sju eller åtta bågar på rad. Och en övningsförare på någon scooter tror jag.
Show yerselfs!

jag var där(gul blå husa, svart ställ), du kanske missade min uiiilning av båten :D att du inte hängde på oss, hade rätt trevligt senare i rollsbo industri område :yoparty

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
vem var detsom kom glidandes på GP å inte kom å hälsade.... EN husaberg skulle gissa på 06a hade skylten i hjulhuset vinkade som en galning stod där med 2 sporthojjar å min å polarens motarder, du kollade på oss å jag viftade med armarna som fan!:mad:

var även en ktm lite senare som bara körde förbi... hmm kände igen dig riktigt mkt kommer inte ihåg vad du heter dock :va du var med i torsdags

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Calle^^ skrev:
2403954 Va d Paser som rullade ut från sitt jobb på arendal idag runt 20-tiden när vi åkte fram å tebax på bakan..??

det var nog kollegan (Crotchrocket), han slutar 2000 och kör också Hornet fast en -03.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
I eftermiddag såg jag en röd Ducati från sent 80-tal (tror jag), med nummer 7 på kåpan som på en racehoj fast med en liten liten strålkastare mitt i. Detta var vid Olskroksmotet. Nån som vet vem det är? Riktigt grym hoj. :tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Var det hållundan som körde sin GSXR söder ut efter tingstadstunneln ikväll vid 22.20 tiden? Åkte hem från landvetter i taxin, och såg denna hoj...

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag kom upp bakom två killar på varsin R1 idag vid 18-tiden när jag körde på E6:an norrut vid Ericsson, en av er uiiilade friskt ända fram till gårda ungefär. Var det några härifrån kanske? Jag på horneten med skjuts, iklädd breezy sommar-sweatshirt och jeans. :banana

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Var det några härifrån som åkte från 7-eleven vid kvart i 9 igår kväll? Gick precis av spårvagnen och såg er åka därifrån :)
Sen satt jag o en kompis på Lounge(s) och såg motorcyklar åka upp och ner på Avenyn hela kvällen. Både på två och ett hjul :tummenupp
En stannade tom och brände lite gummi... :rofl

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jessan skrev:
2410183 Var det några härifrån som åkte från 7-eleven vid kvart i 9 igår kväll? Gick precis av spårvagnen och såg er åka därifrån :)
Sen satt jag o en kompis på Lounge(s) och såg motorcyklar åka upp och ner på Avenyn hela kvällen. Både på två och ett hjul :tummenupp

japp det va vi ,,

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Jessan skrev:
2410183 Var det några härifrån som åkte från 7-eleven vid kvart i 9 igår kväll? Gick precis av spårvagnen och såg er åka därifrån :)

Haha, det var Jag & Showtime det.. Sen var det Jag & pysch :tuttar

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM