back in black skrev:2422269Hrmm, enligt det resonemanget är inte en Blade spec mkt sporthoj heller ju![]()
![]()
Om han ändå ahde en blade
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
back in black skrev:2422269Hrmm, enligt det resonemanget är inte en Blade spec mkt sporthoj heller ju![]()
![]()
freddaj skrev:2423315Tror det var I Lördags runt 22.30 massa motarder och någon RR hoj som åkte över götaälvbron. RR hojen (tror det var en cbr) kikade in i en volvo v70 sen drog resten efter.. Blir lite trött på det eftersom man själv inte fått hem sin motarn till göteborg ännu och är tvungen att åka västtrafik om dagarna![]()
Alming skrev:2425557Jag viftade på motardgänget vid 18-tiden idag, där det bjöds på ett par oouuiiiilis på väg mot arendal måntro?
Var på väg hem från jobbet då, tyckte det var kul å se er!
Alming skrev:2425557Jag viftade på motardgänget vid 18-tiden idag, där det bjöds på ett par oouuiiiilis på väg mot arendal måntro?
Var på väg hem från jobbet då, tyckte det var kul å se er!
Rash skrev:2411193Såg en Gixxer 750 mitten/sent 90-talare. Han parkerade på BRL sisjön och tjöta med någon BMW-snubbe. Var en liten bilträff där.
Hade väl inte orkat dit, men ställde upp för en klubbkompis och körde dit hans bil..
doro skrev:2426067Var det du som var precis utanför kaparnas bana?
Alming skrev:2433890Jag vinkade på Rash, på E6, höjd med Liseberg idag, vid 17.20.
Rash skrev:2434202Hmm, tror iofs att det var runt 19-tiden jag såg dig?Lätt förvirrad
![]()
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad