back in black skrev:2422269Hrmm, enligt det resonemanget är inte en Blade spec mkt sporthoj heller ju
Om han ändå ahde en blade
back in black skrev:2422269Hrmm, enligt det resonemanget är inte en Blade spec mkt sporthoj heller ju
freddaj skrev:2423315Tror det var I Lördags runt 22.30 massa motarder och någon RR hoj som åkte över götaälvbron. RR hojen (tror det var en cbr) kikade in i en volvo v70 sen drog resten efter.. Blir lite trött på det eftersom man själv inte fått hem sin motarn till göteborg ännu och är tvungen att åka västtrafik om dagarna
Alming skrev:2425557Jag viftade på motardgänget vid 18-tiden idag, där det bjöds på ett par oouuiiiilis på väg mot arendal måntro?
Var på väg hem från jobbet då, tyckte det var kul å se er!
Alming skrev:2425557Jag viftade på motardgänget vid 18-tiden idag, där det bjöds på ett par oouuiiiilis på väg mot arendal måntro?
Var på väg hem från jobbet då, tyckte det var kul å se er!
Rash skrev:2411193Såg en Gixxer 750 mitten/sent 90-talare. Han parkerade på BRL sisjön och tjöta med någon BMW-snubbe. Var en liten bilträff där.
Hade väl inte orkat dit, men ställde upp för en klubbkompis och körde dit hans bil..
doro skrev:2426067Var det du som var precis utanför kaparnas bana?
Alming skrev:2433890Jag vinkade på Rash, på E6, höjd med Liseberg idag, vid 17.20.
Rash skrev:2434202Hmm, tror iofs att det var runt 19-tiden jag såg dig? Lätt förvirrad
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|