Fredr28 skrev:2458513Vinkeli vink till PASER!
Vi hade så mysigt vid rödljusen längs norrleden i morse, blev ju rött vid var enda korsning
Så det var du?
Nice att gasa lite!
Vad har du för slipon? såg riktigt ball ut
Fredr28 skrev:2458513Vinkeli vink till PASER!
Vi hade så mysigt vid rödljusen längs norrleden i morse, blev ju rött vid var enda korsning
Paser skrev:2458624Så det var du?
Nice att gasa lite!
Vad har du för slipon? såg riktigt ball ut
Fredr28 skrev:2458650Sliponet är ett DPM (De Pretto Moto) som jag köpte i våras Länk
Såg att du hade samma miniblinkers bak som mig...ha ha, dom är snygga men rätt meningslösa, syns inte att man blinkar i dagsljus.
Dropdead skrev:2458845Det stod en snygging utanför Willys i gamlestaden igår kväll, lutad mot en röd honda. Han var blond och hade ring i örat, tyckte jag mig se. Kamoflagemönstrade byxor i grått/vitt. vem var det?
Johansson skrev:2459723Hållundan kanske, han bor där nånstans...
Nej, såna skönheter är för schnygga för henneRash skrev:2459737Med en röd Honda?
Rash skrev:2459737Med en röd Honda?
Johansson skrev:2459803nä han bor med jossan, hon var med på kräftskivan men du kanske inte minns
Rash skrev:2459813Jo visst, men jag förstår fortfarande inte sammanhanget mellan Hållundan och en röd Honda..
Hållundan är schnygg iofs
Johansson skrev:2462502Grå/svart Aprilia mille 01-02 mellan kållered å mölndal på E6, sorry att jag inte flötta på mig, fårrden går inte fortare.
Var det du?
Edit: var det Mögel som kom farandes sittandes på tanken vid sandsjöbacka vid 15-tiden, på väg ner mot falken?
saltvatten skrev:2464215Grön/vit båge på den kurviga vägen mellan kärna och tjuvkil!
Gick det fort eller lät det bara så? Gött lät det i alla fall.
//camobrallor, svart jacka och hjälm på gul er6a.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|