Var det du???

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
En husaberg 650 sm -06 med acra-rör. som stog bakom ishallen i mölndal igår kväll vid halv 8 snåret? ge dig till känna!

freddaj

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Hoj
Husabusa Fs650e -06 , Suzuki RMZ 450 -06 motard
doro skrev:
2470708 En husaberg 650 sm -06 med acra-rör. som stog bakom ishallen i mölndal igår kväll vid halv 8 snåret? ge dig till känna!

Hallå DORO, Det var jag som hade isträning, gjorde du själv där då ?:tummenupp

Last edited:

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
freddaj skrev:
2470908 Hallå DORO, Det var jag som hade isträning, gjorde du själv där då ?:tummenupp

Jag hade precis tränat. spelar bandy serö. nyss fått den? du får dra med ut och köra med motardfaffian. grymt mycket roligare än att köra själv. lirar du med mölndal?

freddaj

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Hoj
Husabusa Fs650e -06 , Suzuki RMZ 450 -06 motard
doro skrev:
2471146 Jag hade precis tränat. spelar bandy serö. nyss fått den? du får dra med ut och köra med motardfaffian. grymt mycket roligare än att köra själv. lirar du med mölndal?

aha okej, japp köpte den för 2 veckor sedan, riktigt rolig maskin.
Ja det vora kanonskoj att slippa köra ensam jämt, ska bara laga mitt skinställ och min stövlar kommer nu i veckan, men ni kör väll några veckor till antar jag.
Japp lirar med mölndal, fredda.johansson@gmail.com har jag som msn kan ju snacka där och sammanstråla på våra maskiner någongång!:tummenupp

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
freddaj skrev:
2471291 aha okej, japp köpte den för 2 veckor sedan, riktigt rolig maskin.
Ja det vora kanonskoj att slippa köra ensam jämt, ska bara laga mitt skinställ och min stövlar kommer nu i veckan, men ni kör väll några veckor till antar jag.
Japp lirar med mölndal, fredda.johansson@gmail.com har jag som msn kan ju snacka där och sammanstråla på våra maskiner någongång!:tummenupp

addar dig då jag kommer hem eller ikväll.... höres

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Nån ktm som brötade vid redbergsplatsen. Jag hörde dig väldigt länge men såg dig bara en kort stund på håll när jag körde ner mot gamlestan o du körde in mot stan.

Moe

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Hoj
TT600E -97
KTM 640, reg nr XSX ???, E20 mellan Götet och Alingsås ikväll. Du hade hjälm med något mönster på. Var det du som stod och hängde vid FilmTajm? :) Inte kul att köra motorväg med stånka :näsblod Du låg bakom mig halvvägs till A-sås tror jag, sedan låg jag efter dig fram till rondellen när du svängde vänster in mot donken.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Vem åkte jag ikapp vid linneplatsen till pågen där jag svängde av? Du körde blå r1, svart tröja.. svart hjälm & visir.. Blått dainese ställ

Crotchrocket

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Hornet 600 -03
Var det ni?

Prick 20.00 på älvsborgsbron. Möter x antal hojar på väg mot hisingen, samt ett gäng på väg in mot stan som vhiiilar lite titt som tätt över bron. Någon här?

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Crotchrocket skrev:
2478381 Prick 20.00 på älvsborgsbron. Möter x antal hojar på väg mot hisingen, samt ett gäng på väg in mot stan som vhiiilar lite titt som tätt över bron. Någon här?

låter som motardmaffinan.. i så fall missa jag dem precis för körde nog över bron mot stan drygt kvart över

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
doro skrev:
2478396 låter som motardmaffinan.. i så fall missa jag dem precis för körde nog över bron mot stan drygt kvart över

Det var det INTE! För det var Lion och några andra plastraketer som Oooouuuiiilade där.
Vinkade adjö till Lion i frölunda BTW.

Crotchrocket skrev:
2478381 Prick 20.00 på älvsborgsbron. Möter x antal hojar på väg mot hisingen, samt ett gäng på väg in mot stan som vhiiilar lite titt som tätt över bron. Någon här?

Det sa jag ju till dig att det var :D

Last edited:

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Fabbe skrev:
2478104 Vem åkte jag ikapp vid linneplatsen till pågen där jag svängde av? Du körde blå r1, svart tröja.. svart hjälm & visir.. Blått dainese ställ

Det var ju jag på väg hem från jobbet. Körde vidare mot mölndal med två poliser efter mig. Med tanke på mitt mer eller mindre blanka bakdäck var det bäst av svänga av så snabbt som möjligt. Vet aldrig va de kan få för sig...

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
martin77 skrev:
2478505 Det var ju jag på väg hem från jobbet. Körde vidare mot mölndal med två poliser efter mig. Med tanke på mitt mer eller mindre blanka bakdäck var det bäst av svänga av så snabbt som möjligt. Vet aldrig va de kan få för sig...

Hehe fyfan, inte roligt.. har ett slicks bakpå nu :tungan

edit, jag o carro hade lite väl mycket spänning inatt.. :rolleyes:

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Fabbe skrev:
2478722 Hehe fyfan, inte roligt.. har ett slicks bakpå nu :tungan

fabbe, det spänner mindre om du lättar på byxorna...:tomten

Crotchrocket skrev:
2478707 Var ju inte bara Lion :tungan

Eller det kanske det var? Andades nog in lite för mycket däcksrök senare så minnet kanske inte är riktigt som det skall vara....:yoparty

Gummidoften stärker självkänslan...

Last edited:

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ärretta
Crotchrocket skrev:
2478707 Var ju inte bara Lion :tungan

Eller det kanske det var? Andades nog in lite för mycket däcksrök senare så minnet kanske inte är riktigt som det skall vara....:yoparty
:hej

Jag, Showtime samt 2 andra kompisar...vi åkte bort mot arken efter att ha tagit en mindre sväng kring hällingsjö.

MrTombola

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2006
Hoj
CBR 600RR
Lion skrev:
2478828 :hej

Jag, Showtime samt 2 andra kompisar...vi åkte bort mot arken efter att ha tagit en mindre sväng kring hällingsjö.

Aha.. då antar jag att det var ni som körde på ett hjul vid rakan vid arken då, fram och tillbaka, fram och tillbaka...
Det var jag och brosan som svängde in med monstren.
//T

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
MrTombola skrev:
2479231 Aha.. då antar jag att det var ni som körde på ett hjul vid rakan vid arken då, fram och tillbaka, fram och tillbaka...
Det var jag och brosan som svängde in med monstren.
//T
hehe japp det var vi!:D

Crotchrocket skrev:
var de du o en till som körde om oss upp på bron när vi körde lite bakhjul över den?

Last edited:

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Fabbe skrev:
2478722 Hehe fyfan, inte roligt.. har ett slicks bakpå nu :tungan

e jävligt singel just nu på både gott och ont:rolleyes:
men det e ju alltid roligt att höra när andra får till det:mad:

min natt/morgon va inte riktigt lika spännande förutom att jag fick blåsa i alkokontroll.
nykterist som man är under veckorna gick det ju bra:yoparty
tur att det inte va helg.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM