Alming
-----------------------
Showtime skrev:2479545hehe japp det var vi!
var de du o en till som körde om oss upp på bron när vi körde lite bakhjul över den?
Det var jag som körde med crotchrocket! RÖD HÜNDA VFR!
var de du o en till som körde om oss upp på bron när vi körde lite bakhjul över den?
Stoppad??illebror skrev:2479831Silverfärgad hoj stoppad av snutbussen uppe vid biblioteket på avenyn nu strax efter 13, hur gick det...?
Lion skrev:2479877Stoppad??
Den hojen såg väl inte hel ut isf?
Joo....en olycka tråkigt nogillebror skrev:2479880Aha, kanske var en olycka då, han inte kolla så noga, fick koncentrera mig på herr konstapeln som sprang ut i gatan när jag kom...Fick onda ögat av honom men han stoppa mig aldrig....
det var inte du hoppas jag...Lion skrev:2479900Joo....en olycka tråkigt nog
martin77 skrev:2479676men det e ju alltid roligt att höra när andra får till det
Nädå det var inte Lion, ja vet vem men låter vedebörande få ställa sig i rampljuset utan min hjälpAlming skrev:2480571det var inte du hoppas jag...
Fabbe skrev:2481343
Nädå det var inte Lion, ja vet vem men låter vedebörande få ställa sig i rampljuset utan min hjälp
Kan väl säga att det gick bra iaf..
doro skrev:2484718var det mmögel som körde in i götatunneln i eftermiddags? jag kom precis ut. ledsen att jag inte heja tillbaks men har inte lört mig att släppa styret när jag wheelar än
det va nog Kesokungen på retardenKowalski skrev:2486937Preventivt och inte sådär värst seriöst latmask-inlägg för att slippa skriva samma inlägg 916 (biposto?) gånger:
Ni som stannar vid rödljuset på Första Långgatan innan ni svänger runt hörnet mot Järntorget upp på Linnégatan, skriv här att det var du, ok? :corn
/Han med fönstret öppet ner mot hörnet Första Lång/Linnégatan.
...och där kom det en retard igen precis när jag skrev detta (Husa med svart munktröja o vit crosshjälm).
NANO skrev:2486961det va nog Kesokungen på retarden
NANO skrev:2486961det va nog Kesokungen på retarden
jisses va mycket nya namn...Rash skrev:2487348Lever han än?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|