trickyrick skrev:2518389Ha ha, det blev ingen film alls där - vi tog Palatset/Astoria istället!
Fearless - Jet Li !!
Duuude! Var den bra eller?
trickyrick skrev:2518389Ha ha, det blev ingen film alls där - vi tog Palatset/Astoria istället!
Fearless - Jet Li !!
Haha, ok, ja själv såg jag Pirates of the caribian2 medtrickyrick skrev:2518389Ha ha, det blev ingen film alls där - vi tog Palatset/Astoria istället!
Fearless - Jet Li !!
Jet-Li är den fetaste karatesnubben !!Fabbe skrev:2518399Duuude! Var den bra eller?
Johansson skrev:2520443Var det Alming som brummade förbi kristinedalshallen vid skf idag i gamlestan?
Alming skrev:2520464wOw, nån har sett mig, alltså finns jag!
Jupp, jag var där, skulle möta upp Emmigirl, och ut och åka lite...
Visst är jag söt i mitt nya ställ?
Just varit i gråbo och kört... Jeflar va det blåser, dessutom verkar min kjedja ha skurit för den låter illa oavsett hur jag spänner den. Fan...
köp nytt...
Paser skrev:2526746Var det Fredr28 jag vinkade till på Norrleden igår runt 1720?
Johansson skrev:2532742Var det du? Blå r1/r6 utförandes en stående uiilllie genom hela tingstadstunneln i norrgående riktining. Kl 08:07 imorse. Moraltanten i mig hyttade med näven medans jag satt med ett brett flin i bilen
Gottis skrev:2536755Perra om den hade 12 o clock bar annars va det nog säkert jompaRR
Fabbe skrev:2537693Vad var det för jävla idiot jag såg idag vid shell tappen på en orange moppe?
Mögel skrev:2537709Hahaha din tönt. Jag tog dig ju lätt på halv gas.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|