Fabbe skrev:2537715Jasså, race-a vi?![]()
Såg nog att du gav full rulle..
![Blah :blah :blah](/img/smilies/blah.gif)
Fabbe skrev:2537715Jasså, race-a vi?![]()
Var dåMögel skrev:2537722Såg nog att du gav full rulle..Du är bara avis för min hoj är finare än din.
![]()
Fabbe skrev:2537763Var då![]()
![]()
Moppe? AldrigMögel skrev:2537775Snart kommer du oxå köpa motard.![]()
Fredr28 skrev:2537926Ha ha Paser, vad det dig jag såg vid Angereds torget idag vid 18:00? Ser ju dig nästan varje dag nuförtiden, en svart hornet var det i.a.f.
Jag stod redo vid rödljuset i vanlig ordning.
Det är bra! stå på digFabbe skrev:2537782Moppe? Aldrig![]()
Stående så kan d varit jaqdoro skrev:2539153du som körde motard på söderleden för drygt en timme sedan och som wheeelade i höjd med mc-donalds. du körde mot frölunda, var det du?![]()
Magge skrev:2539142Vi mötte ett gäng inne i bushen nånstans nere runt Kyngsbacka.
I täten låg en röd VFR av äldre modell. Nån av er hade en Sporthojströja på sig. Ni svängde precis in på en mindre väg, och vi ut på den som ni kom ifrån.
Vilka var ni?
Magge skrev:2539142Vi mötte ett gäng inne i bushen nånstans nere runt Kyngsbacka.
I täten låg en röd VFR av äldre modell. Nån av er hade en Sporthojströja på sig. Ni svängde precis in på en mindre väg, och vi ut på den som ni kom ifrån.
Vilka var ni?
Alming skrev:2539265Röd VFR, det får nog jag ta på mig
Emmigirl+ Malin var brewdarna, fast dem var inte med då, de avvek i åsa, er mötte vi efterråt (efter pizzan i åsa)
Kowalski skrev:2539479/Kalewolawskowskaja (eller hur var det nu pillebror?)![]()
Blondie skrev:2544500Vem blev omkörd av mig o polaren i lunbytunneln riktning mot ericsberg i lördags?
KTM svart skinn vi åkte en blå o en svart hd svängde av efteråt upp mot jetmacken.
Du såg lite förvånad ut![]()
Långa farbron skrev:2544550Gissar på att det var jag.
Kom två gräsklippare som korsade mellan bilarna i tunnlen,tror fan jag blev förvånad![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |