Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Nån körde efter mig ner på Danagatan nyss röd vit r1 om ja inte såg helt galet när ja tittade i backspegeln
Var det du som låg där först i klungan och gasa idag från GP Blondie? Kunde inte se där bakifrån på motarden för det va så många ivägen Du skämde iaf en KTM ägare så det hette duga
Kul att se...
Jag har den sista veckan sett motorcyklister överallt tycker jag.
Var det du?
japp det va jag
Svart zx10r vid rondellen i lackarebäck igår ca 17, 17:30? Pinky?
Vilken rondell är det? Jag åkte från Mölnlycke mot Frölunda via Mölndal vid den tiden så det kan nog stämma. Såg massor med hojar igår, vinkade jag till dig ?
Det är den vid bensinmackarna med spårvagnsspår igenom och tvåfärgat konstgräs. Du vinkade inte men jag var till fots just då, så du är förlåten.
Vem var det som körde en sprillans ny z1000 vid tolv tiden idag på väg ut mot säve?
Jo det var jag
EDIT: Läste om din upplevelse i spamtråden. Prova min hoj innan du köper dig en z1000 .
Ahh, då är jag med tror jag. Mölndalsvägen mao? En väg leder upp till toltorpsdalen och den andra ut mot E6:an?
Släng nåt i huvet på mig nästa gång så kan jag stanna och säga hej .
Igår(onsdag):
#3:
Sporthoj av nåt slag kom ikapp mig och Desmoquattro vid Järntorget typ 19:40...
Nån härifrån?
Okej, var det Pinky igen idag vid korsvägen tillsammans med en röd ducati 996(?) klockan 17 typ? Satt på spårvagnen och höll på att få stånd när duccen drog på.
husaberg förare som misslyckades med en stoppie vid brunnsparken idag. slutade med en fin liten marksyning...undra vem det kan ha vart?
husaberg förare som misslyckades med en stoppie vid brunnsparken idag. slutade med en fin liten marksyning...undra vem det kan ha vart?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|