Var det du???

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag hoppas det inte var någon härifrån jag var en meter från att fronta med idag runt Lygnern vid 16-tiden. Rödsvart cbr 600 av nyare snitt som genade friskt i mötande trafiks körfält i en av kurvorna med halvtaskig sikt innan krysset vid Edared, sett ur högervarv. Jag hoppas du inser vilken jävla tur du/vi hade iom att jag redan höll innerspår i kurvan. :finger

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Var det Mögel, Robertzon, en till husa och en svart sporthoj vi möte på engelbreksgatan vid 19-tiden ung? :)

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mötte Fabbe och gänget igår nästan hemma hos mig... Ni stod i trafikljusen vid folkparken i Kungälv :)
Jag tutade och vinkade men vet inte om ni kände igen mig :D

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
vem var det som ja "tävla" mot på E6an mot malmö vid mölndal i lördags natt runt 00 :00.. du hade en svart zx 10 o ja drog dig med min blåa toyota aygo hahaha

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Var det DonQ vi mötte strax utanför stenungsund i lördags?

Kan inte vara många som har en sån rosa hoj :)

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Du som har parkerat en Aprilia RSV utanför Apoteket vid Kopparmärra... försök hitta nån annan plats att ställa den. Det är inte mc-parkering där längre. Jag fick böter där förra sommaren när jag stod exakt där du står nu. Bara ett tips.

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Såg en svart KTM Prestige (640 är det väl?) stå utanför NK idag 15:30, och fram till hojen går en brud i skinnställ med blont hår. Var väl där för o köpa smink o tog hojen :D

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Såg en svart KTM Prestige (640 är det väl?) stå utanför NK idag 15:30, och fram till hojen går en brud i skinnställ med blont hår. Var väl där för o köpa smink o tog hojen :D

Låter som min gamla hoj. köptes av en blond tjej på 25 vårar. förstår att du la märke till den/henne:tummenupp :D

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Vilka var det som kom ut precis framför mig vid Kingsriver idag runt 17.00?
Ni körde så långsamt så att min ZX9R sotade igen!:D
Två av er hade Sporthojtröjor på er som såg ut som spärrballonger.

Kan ha varit vi (Illebror, Paser mfl) som var på väg hem efter GP-rundan... tanken var nästan tom och reservlampan lyste ilsket sen en bra stund. Förmodligen därför åtminstone jag cruisade i 120 med ena handen i fickan typ...

Sorry om vi var i vägen för din framfart på den smala motorvägen. Bred hoj? :pannkyss

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Jodå, en _brud_ :hihi på hoj känner man igen fortare än något annat :gnissla

:hej

*skrattar* ni får komma in på en kaffe nästa gång ni nästan stannar på min uppfart :tummenupp

Dropdead

Guest
Var det någon härifrån som var inne och handlade hos mig på Netto, odinsgatan? :va
Hade hjälm under armen och svart läderutstyrsel på sig. Sa "hej Anna!" och köpte en toblerone...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept