Var det du???

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Var det du som låg och lekte runt runt runt GDS tvätten vid Våmästarplatsen på din KTM utan hjälm igårkväll? Såg inte vilken modell det var förutom att det var en Motard....

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
tja. jag undrar vilka det är som kör en ktm nånting och en honda hornet i gbg/torslandatrakten? såg er när ni stundade på arendalsparkeringen när jag övningskörde förra torsdagen. åsså mötte jag samma hojar på hjuviksvägen i hällsviksrondellen i lördags.

Ha d gött

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
tja. jag undrar vilka det är som kör en ktm nånting och en honda hornet i gbg/torslandatrakten? såg er när ni stundade på arendalsparkeringen när jag övningskörde förra torsdagen. åsså mötte jag samma hojar på hjuviksvägen i hällsviksrondellen i lördags.

Ha d gött

Kan var henkepenk och hans polare. har för mig han hade en hornet.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Kan var henkepenk och hans polare. har för mig han hade en hornet.

kanske de kanske. men med tanke på hans profil så såg han ut å va lite ung tycker jag. jag såg när dom satt å dega på arendal och dom såg ut att vara 30-35 (han ha helt fel men men). och jag har en kännsla av att någon av dom bor utåt hjuvik lr på öarna av den anledning att man inte åker på hjuviksvägen om man inte bor där lr skall ut och bada. och så bra väder var det inte. men detta är bara spekulationer så jag kan ha helt fel.

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
kanske de kanske. men med tanke på hans profil så såg han ut å va lite ung tycker jag. jag såg när dom satt å dega på arendal och dom såg ut att vara 30-35 (han ha helt fel men men). och jag har en kännsla av att någon av dom bor utåt hjuvik lr på öarna av den anledning att man inte åker på hjuviksvägen om man inte bor där lr skall ut och bada. och så bra väder var det inte. men detta är bara spekulationer så jag kan ha helt fel.

Motardfolket åker överallt där det finns väg, och där det inte finns väg också iof ( läs mögel och keso )

Moe

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Hoj
TT600E -97
Fick en sporthoj bakom mig i korsningen Viktor Rydbergsgatan/Eklandagatan idag vid 19.30. Jag svängde in på Utlandagatan och ni brände vidare ner mot Korsvägen. Personen på bönpallen hade vit munkjacka tror jag.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Fick en sporthoj bakom mig i korsningen Viktor Rydbergsgatan/Eklandagatan idag vid 19.30. Jag svängde in på Utlandagatan och ni brände vidare ner mot Korsvägen. Personen på bönpallen hade vit munkjacka tror jag.

Ryggsäck? Färg på cykeln?

Moe

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Hoj
TT600E -97
Ryggsäck? Färg på cykeln?
Hmm, dålig koll faktiskt, var tvungen att koncentrera mig på folk som skulle över gatan, cykelbanan m.m. så tyvärr kan jag inte med säkerhet ge fler detaljer än så. Tror att hojen möjligtvis var i nån mörkare blå/röd lackering.

EDIT: hehe, såg nu att du har precis en sån hoj....

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Dagens pinsammaste

Vem var det som lyckades lägga ner hojen i köerna mellan filerna vid lundbytunneln?

JO, JAG! När byxorna fastnade i fotpinnen...:rodnar :död :mad: :huvet

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Vem var det som lyckades lägga ner hojen i köerna mellan filerna vid lundbytunneln?

JO, JAG! När byxorna fastnade i fotpinnen...:rodnar :död :mad: :huvet

haha. störande som fan e de. hur gick det med hojen då? antar att det gick bra med dej?

Har gjort nästan samma grej. kom från gymet efter ett stenhårt benpass = totalt stum i benen. när jag kommer hem ser jag nåt som ligger på marken utanför mitt förråd å dum som jag e så tänker jag mej inte för å sätter ner benet och böjer mej ner och ska ta upp de. benet pallar inte med och bara viker sej. fan va arg jag blev. gick bra som tur va. lite små märken på ena kåpan bara.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Var det bikergirl (svart sukka) & mögel(grön/vit kawa) som vi mötte på lillhagsvägen strax innan 22 ikväll?

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
skulle ner till slottskogen med en tjejkompis å köpa en glass igår när jag fick syn på en ducati 1098S tricolore som var så vacker att jag fick stånd. var tvungen att följa efter en bit för den lät så gött. tjejen som satt bak blev lite förvånad när vi plötsligt befann oss i kungälv...tiden går fort när man har roligt.

var det nån här som körde duccen? den måste kostat skjortan??

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
skulle ner till slottskogen med en tjejkompis å köpa en glass igår när jag fick syn på en ducati 1098S tricolore som var så vacker att jag fick stånd. var tvungen att följa efter en bit för den lät så gött. tjejen som satt bak blev lite förvånad när vi plötsligt befann oss i kungälv...tiden går fort när man har roligt.

var det nån här som körde duccen? den måste kostat skjortan??

Den har jag också sett!

Förbannat fin :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar