Vem var det som kom på motard i cirkulationsplatsen på backaplan 16:30 o hälsade väldigt tjäckt på mig och med en honnör i bästa scout-stil!
Var det dig jag körde om på vägen mellan Diseröd och Kungälv? Röd/svart cbr 600 -03+ om jag inte såg fel?
PS. Stannade polisen dig? DS.
Sen är jag även lite nyfiken på vem som haft/har sin svart/gula Fireblade -93+ parkerad på Fagottgatan under helgen? Skjutspinnarna är nere så jag antar att du är och hälsar på nåt ? Är det hon på våning 3 ?
Jag har hört att nån hade snutjag i fredags vilka var det
Låter som om att du redan har vart och hälsat på där innan
Jag har hört att nån hade snutjag i fredags vilka var det
Vem var det som kom på motard i cirkulationsplatsen på backaplan 16:30 o hälsade väldigt tjäckt på mig och med en honnör i bästa scout-stil!
Var det en husa med en kille med Zebra brallor på? isf va det ja....
Stämmer bra det! Bästa hälsningen ever! Tjejen klagar på att hon aldrig ser när vi hälsar (jag kör mest med att lyfta 2 fingrar på vänsterhanden) så nu fick hon det klart o tydligt bevisat!
Ja men se där... Ja de kan ju va lite griniga de där kjoltygen men där fickhon så hon teg kanske.... haha.. nej skämt och sido. Men hojfolk börjar faktiskt bli dåliga på att hälsa har jagmärkt när jag kört runt lite i götet.. tråkigt...
Såg några hojar jag halvt känner igen idag. Runt lygnern-trakterna. Först och främst aprilia sxv, var det du? Och även svart kawa och moviestar-honda. Pinky och nån mer?
Själv fick jag åka sur rost-saab...
undra vad sxv:n gjorde på touringkörning runt lygnen
Ja henq var det nog! O touringkörning, det beror nog på hur man ser det. Tror nog sxv:n går att köra ruskigt fort runt lygnern om man vill.
Och även svart kawa och moviestar-honda. Pinky och nån mer?
Själv fick jag åka sur rost-saab...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |