Var det du???

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Vem var det som kom på motard i cirkulationsplatsen på backaplan 16:30 o hälsade väldigt tjäckt på mig och :tuttar med en honnör i bästa scout-stil!

Last edited:

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Var det dig jag körde om på vägen mellan Diseröd och Kungälv? Röd/svart cbr 600 -03+ om jag inte såg fel?

PS. Stannade polisen dig? DS.

Sen är jag även lite nyfiken på vem som haft/har sin svart/gula Fireblade -93+ parkerad på Fagottgatan under helgen? Skjutspinnarna är nere så jag antar att du är och hälsar på nåt :tuttar? Är det hon på våning 3 ;)?

Låter som om att du redan har vart och hälsat på där innan:D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag har hört att nån hade snutjag i fredags vilka var det:confused: :D

jag fabbe å bubblan hade snutjag .
men bubblan visste inte om det han låg på bakhjulet under tiden hehehe..
men detta va i lördags har jag för mig

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Vem var det som kom på motard i cirkulationsplatsen på backaplan 16:30 o hälsade väldigt tjäckt på mig och :tuttar med en honnör i bästa scout-stil!

Var det en husa med en kille med Zebra brallor på? isf va det ja....

Moe

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Hoj
TT600E -97
KTM-motard, reg TKR***, Avenyn -> Viktor Rydbergsgatan -> Gibraltargatan. Idag strax före 20, låg bakom dig :hej

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Stämmer bra det! Bästa hälsningen ever! Tjejen klagar på att hon aldrig ser när vi hälsar (jag kör mest med att lyfta 2 fingrar på vänsterhanden) så nu fick hon det klart o tydligt bevisat!

Ja men se där... Ja de kan ju va lite griniga de där kjoltygen men där fickhon så hon teg kanske.... haha.. nej skämt och sido. Men hojfolk börjar faktiskt bli dåliga på att hälsa har jagmärkt när jag kört runt lite i götet.. tråkigt...

jens_rock

SMC Väst - AI
Gick med
17 May 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7 dirt edition
Benelli Tornado

Du körde en Benelli Tornado från Vallda (Onsala) in till Dag Hammarsköldsvägen i Göteborg.
I lördags mellan 11:30-12:00.

Nån här???

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Ja men se där... Ja de kan ju va lite griniga de där kjoltygen men där fickhon så hon teg kanske.... haha.. nej skämt och sido. Men hojfolk börjar faktiskt bli dåliga på att hälsa har jagmärkt när jag kört runt lite i götet.. tråkigt...

Har iofs noterat motsatsen, hälsa bör man, det är ju väldigt trevligt och allt, samhörighet osv. Men när jag av nyfikenhet och i studiesyfte sneglat på mötande bågar på motovägar, leder och i så att säga "mindre lämpliga" situationer, så vevar förvånande många. Lite överdrivet kanske?

Men som alltid i dessa vinka vs vinka inte trådar, vinka när du känner för det, och strunta i att vinka när det inte passar. Att Inte Vinka, finns ju ingen lag emot, och oskrivna regler har ju ett viss uns av subjektiv bedömning i sig och därom tvista hojåkare framöver. Men alla blir vi lite gladare av en orginell "vinkning". Jag hälsar så snart jag bara får chansen och det är säkert, eller inte för patetiskt långt ifrån.

Nu väntar jag på att mina däck skall komma så att man kan ut o vinka igen...

holabalou

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Såg en vit Trajja idag. Vi "möttes" vid munkebäck och tog lite sällskap till redbergsplatsen. Ge dig till känna! :tungan

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Såg några hojar jag halvt känner igen idag. Runt lygnern-trakterna. Först och främst aprilia sxv, var det du? Och även svart kawa och moviestar-honda. Pinky och nån mer?
Själv fick jag åka sur rost-saab... :mad:

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Såg några hojar jag halvt känner igen idag. Runt lygnern-trakterna. Först och främst aprilia sxv, var det du? Och även svart kawa och moviestar-honda. Pinky och nån mer?
Själv fick jag åka sur rost-saab... :mad:

undra vad sxv:n gjorde på touringkörning runt lygnen:va

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Ja henq var det nog! O touringkörning, det beror nog på hur man ser det. Tror nog sxv:n går att köra ruskigt fort runt lygnern om man vill. :tummenupp

Edit: gör tummen upp för aprilia, riktigt fina hojar. Men den lät lite i tunnaste laget när han körde om mig. :tungan

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Ja henq var det nog! O touringkörning, det beror nog på hur man ser det. Tror nog sxv:n går att köra ruskigt fort runt lygnern om man vill. :tummenupp

japp, nu är inkörningen klar. Får ta och lämna in den på måndag och be dem fixa problemet med motorn :hoppa

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept