Var det du???

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Mark skrev:
2319745 Tog det 1180 inlägg innan nån såg dig på stan FÖRGÖRAREN?

:va

FANFAR!!!

Det har du fan rätt i ... det tog fanimig över ett år men nu är jag alltså igenkänd :D

Jag får la helt enkelt ta och måla flames på hojen med så att det inte behöver ta ett år till!!!

FÖRGÖRAREN (känd från SH-forum) :D

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Hela motardliga vid landvettersjön igår... Vem är det som har röda ögon på hojen? :eek:
Det var jag som stod med mitt touringförklädda monster och vilade mitt beniga arsele vid badplatsen.

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
haha mötte hela retard gänget ja med strax innan rondellen som måste passeras inna man kommer ner mot landvettersjön...såg först 3 st..o tänkte ahh hej hej o vinkade..sedan ko det fler o fler o fler så det va fan bara att hålla ut handen hela tiden..grymt kul med så många retarder samtidigt..

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
JonaZ skrev:
2321164 haha mötte hela retard gänget ja med strax innan rondellen som måste passeras inna man kommer ner mot landvettersjön...såg först 3 st..o tänkte ahh hej hej o vinkade..sedan ko det fler o fler o fler så det va fan bara att hålla ut handen hela tiden..grymt kul med så många retarder samtidigt..

Det har änna blivit nya trenden i gbg.. retards! :D

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
bagerah skrev:
2320838 Hela motardliga vid landvettersjön igår... Vem är det som har röda ögon på hojen? :eek:
Det var jag som stod med mitt touringförklädda monster och vilade mitt beniga arsele vid badplatsen.

Det måste vara Bauen :D

JonaZ skrev:
2321164 haha mötte hela retard gänget ja med strax innan rondellen som måste passeras inna man kommer ner mot landvettersjön...såg först 3 st..o tänkte ahh hej hej o vinkade..sedan ko det fler o fler o fler så det va fan bara att hålla ut handen hela tiden..grymt kul med så många retarder samtidigt..

Gissade att det var du..... :tummenupp

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Rasorblade skrev:
2321562 vi får väl se hur länge du står ut................ :D

jag har sakt det innan . hade jag haft råd med 2 hojar så hade det blivit en motard . helst en husaberg för dom e snyggast :yoparty
annars så e det bara sporthoj som gäller.
för motarden skulle jag använda under vintern till jobbet :hihi

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Är det någon härifrån som kör en gsxr klädd i zebratyg? Jag körde ifatt ett helt gäng hojar idag på rv40 påväg upp till landvetter flygplats vid 12-snåret, var tvungen att ge tummen upp till zebrapiloten när jag körde förbi dem. :tummenupp

tricky

Mmmmm Ducati
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
848
tre hojjar vid sätila kyrka i eftermiddags - jag stod vid grusfickan. Hade kopplingen indragen så jag kunde inte hälsa förran jag kom på att jag faktiskt har en hand till..
Fick vinkat till siste man, tror bestämt det var förgöraren, vilka var ni andra?

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
trickyrick skrev:
2326499 tre hojjar vid sätila kyrka i eftermiddags - jag stod vid grusfickan. Hade kopplingen indragen så jag kunde inte hälsa förran jag kom på att jag faktiskt har en hand till..
Fick vinkat till siste man, tror bestämt det var förgöraren, vilka var ni andra?
Det var först jag, sen en icke regad(Mårten) på Blackbirden och mkt riktigt avslutades karavanen med Förgöraren. Vi hade varit ute sen 12 så det var dags för depåstopp på Ringens Restaurang (pizzerian i Sätila) :hihi

/BiB

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Mookie, eller iaf hans hoj Siktad under medeltidsdagarna i Kungälv, vid korvmojen som serverar allt du kan tänka dig i tunnbröd.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ripper skrev:
2327995 Mookie, eller iaf hans hoj Siktad under medeltidsdagarna i Kungälv, vid korvmojen som serverar allt du kan tänka dig i tunnbröd.
Jajjemänsan!

Var där med hugget, hennes amerikanska polare på besök och svärpäronen för att få lite kultur. Vi hade dock missat att det var medeltidsdagarna och lyckade pricka in den enda helgen på hela året då det är inträde till fästningen för vårt besök. :näsblod

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Mookie skrev:
2328083 Jajjemänsan!

Var där med hugget, hennes amerikanska polare på besök och svärpäronen för att få lite kultur. Vi hade dock missat att det var medeltidsdagarna och lyckade pricka in den enda helgen på hela året då det är inträde till fästningen för vårt besök. :näsblod

Ni lyckades träffa in den enda helgen på hela sommarn då det kan tänkas att det är lite liv och rörelse i den annars spöklika sommarstaden Kungälv.
Det är inträde på Allsångskvällarna oxå...
Men jag trodde allt att dom alltid tog en slant för att titta på den faktiskt rätt frähna fästningen!

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
trickyrick skrev:
2326499 tre hojjar vid sätila kyrka i eftermiddags - jag stod vid grusfickan. Hade kopplingen indragen så jag kunde inte hälsa förran jag kom på att jag faktiskt har en hand till..

Det var som fan! Siktad 2 ggr samma vecka efter att inte varit siktad på 2 år :D :D

Jag såg dig allt! Jag hoppas du uppfattade att jag hälsade tillbaka :yoparty

Du skulle hängt med in på pizzan ... vi var i kraftigt numerärt och viktmässigt underläge gentemot glidarmopparna där!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Mötte tre hojar i kurvorna mellan västerlanda kyrka och Lilla edet, ni körde norrut vid åttatiden på kvällskvisten igår. Den sista hojen såg ut att vara en r6... lite oklart, fullt upp med dom bångstyriga böjarna... :)

Var det du/ni?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...