Mark skrev:2319745Tog det 1180 inlägg innan nån såg dig på stan FÖRGÖRAREN?
JonaZ skrev:2321164haha mötte hela retard gänget ja med strax innan rondellen som måste passeras inna man kommer ner mot landvettersjön...såg först 3 st..o tänkte ahh hej hej o vinkade..sedan ko det fler o fler o fler så det va fan bara att hålla ut handen hela tiden..grymt kul med så många retarder samtidigt..
Japp! Bara att följa den enda sanna vägen.. The more the merrier!zajtar skrev:2321236fattas bara att du köper en nu
bagerah skrev:2320838Hela motardliga vid landvettersjön igår... Vem är det som har röda ögon på hojen?
Det var jag som stod med mitt touringförklädda monster och vilade mitt beniga arsele vid badplatsen.
JonaZ skrev:2321164haha mötte hela retard gänget ja med strax innan rondellen som måste passeras inna man kommer ner mot landvettersjön...såg först 3 st..o tänkte ahh hej hej o vinkade..sedan ko det fler o fler o fler så det va fan bara att hålla ut handen hela tiden..grymt kul med så många retarder samtidigt..
zajtar skrev:2321236fattas bara att du köper en nu
Muggen skrev:2321356Nää skam på oss riktiga män som kör Motorcykel och inte nån sandlåde variant och pratar om o byta.. fyy
Rasorblade skrev:2321562vi får väl se hur länge du står ut................
Det var först jag, sen en icke regad(Mårten) på Blackbirden och mkt riktigt avslutades karavanen med Förgöraren. Vi hade varit ute sen 12 så det var dags för depåstopp på Ringens Restaurang (pizzerian i Sätila)trickyrick skrev:2326499tre hojjar vid sätila kyrka i eftermiddags - jag stod vid grusfickan. Hade kopplingen indragen så jag kunde inte hälsa förran jag kom på att jag faktiskt har en hand till..
Fick vinkat till siste man, tror bestämt det var förgöraren, vilka var ni andra?
Jajjemänsan!Ripper skrev:2327995Mookie, eller iaf hans hoj Siktad under medeltidsdagarna i Kungälv, vid korvmojen som serverar allt du kan tänka dig i tunnbröd.
Mookie skrev:2328083Jajjemänsan!
Var där med hugget, hennes amerikanska polare på besök och svärpäronen för att få lite kultur. Vi hade dock missat att det var medeltidsdagarna och lyckade pricka in den enda helgen på hela året då det är inträde till fästningen för vårt besök.
trickyrick skrev:2326499tre hojjar vid sätila kyrka i eftermiddags - jag stod vid grusfickan. Hade kopplingen indragen så jag kunde inte hälsa förran jag kom på att jag faktiskt har en hand till..
Fick vinkat till siste man, tror bestämt det var förgöraren, vilka var ni andra?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|