Är det Mögels fighter ninja som står utanför Maersk i Arendal nu?
Såg RickZ och Smedberg på avenyn strax före halv sex. Var på väg hem från jobbet. Vinkade men ni såg mig inte.
Såg RickZ och Smedberg på avenyn strax före halv sex. Var på väg hem från jobbet. Vinkade men ni såg mig inte.
Såg dej inte, var i full färd med att försöka få ner framhjulet i backen
Fan va du kör...
ap ap, om inte jag får en egen smiley så får inte han nån :3200461Denna borde finnas som valbar smilie och heta :rickz
Denna borde finnas som valbar smilie och heta :rickz
ap ap, om inte jag får en egen smiley så får inte han nån :
Jag har dessutom hört det ryktas om att nån annan är en jäääävel på att köra, och hojen låter tydligen som ett reaplan och nu är det inte mig jag pratar om även om mna kan tro det
Hahaa den va nice
Var det du din spjuver som läskade mig med din gixxer 1000 på Dag hammarsköld/Övre husargatan idag.Gött som satan lät den ivf.Tror det var du
Aa jag med
Men du har en retard, det har fan inte jag. Vinterkörning no more
Var det du din spjuver som läskade mig med din gixxer 1000 på Dag hammarsköld/Övre husargatan idag.Gött som satan lät den ivf.
Såg dock att du dreglade lite efter min xt660r med TAKBOX
2 motarder i rondell mot gnistängs, i tunneln gick den med SH tröja upp med knäna på sadeln och ouila snyggt. Den andra också upp på bakan men såg ut att vingla av mot en bil...
ap ap, om inte jag får en egen smiley så får inte han nån :
Jag har dessutom hört det ryktas om att nån annan är en jäääävel på att köra, och hojen låter tydligen som ett reaplan och nu är det inte mig jag pratar om även om mna kan tro det
Det tror jag inte, men allt har sitt pris, för en middag kan ja spela imponerad av din hoj med3201374det är inte så att det kan vara en buell med racinkitt som låter så att larmet på bilarna går igång när jag kör för nära ... bara undrar???
Det tror jag inte, men allt har sitt pris, för en middag kan ja spela imponerad av din hoj med
haha, hur ska du ha råd med detta?Aha, du är imponerad av MIN hoj
Vi får väl fundera ut en middag snart då. Bullens pilsnerkorv och pulvermos, funkar det?
Go kväll...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |