Krilllan
Ny medlem
Såg att dom sneglade lite på min hoj, får jag vara såpass nyfiken o fråga vad som sneglades på?
Är det ovanligt att motorcyklister kollar in varandras hojar?
Såg att dom sneglade lite på min hoj, får jag vara såpass nyfiken o fråga vad som sneglades på?
Varför är dom inte medlemmar här då?
ktm vid svingen runt 18:10 igår, du hade monster dekalmärken plus någon lång väska på ryggen
Aidet utanför nordstan vid ~08:30?
Jawohl! Lite sovmorgon idag..
Nope men tänkte om det var något han gillade/ogillade med den.Är det ovanligt att motorcyklister kollar in varandras hojar?
Brorsan kör ju daytona, alltid kul att spana in andras daytonor
Dock tror jag att hans låter mest Din har arrow va?
Haha, nä jag råkar väl sladda förbi allt som oftast. Dessutom ligger det ju påvägen från kontoret till DSS.Stämmer bra det. Du verkar ju hänga där mest hela tiden.. Inget dreck denna gången dock. Skulle plocka ut lite traderavinster
Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv när kungälvs cruisingen va ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...
mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.
Du är ju överallt
Vad har r6:an gått, 18500 mil?
Haha, nä jag råkar väl sladda förbi allt som oftast. Dessutom ligger det ju påvägen från kontoret till DSS.
Nope men tänkte om det var något han gillade/ogillade med den.
Han hade jardine rör om jag inte såg fel. Låter dessa mer än arrow alltså? visste jag faktiskt inte^^ får be någon med jardine varva lite nästa gång jag ser någon med dessa
en ktm vid bron till sävedalen du ? du hade kättringslås på axeln
Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv när kungälvs cruisingen va ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...
mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|