Var det du???

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Haha irlgarv! skadeglädje :tummenupp

Hur fan tänker du !! skadeglädje skojar du med mig han skada ju sig,
inget å skratta åt din dumme fan oavsett om han är polis han gjorde sitt jobb.
Sen kan man ställa sig själv frågan om det är värt å hålla på å jaga en moped.

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
KTM centralen vid 19: 15 cirka ..du hade P på hojen där bak..pimstar dekal?

När det blev grönt vid ljuset skulle du stunta då? ;) med du tog ner den för att du trodde mc:n du möte var polisen? ;)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag däremot undrar vem som körde en Aprilla rcv mille idag på e6 mot kungälv vid 18:30 tiden ,du passera mig i en jävla fart minst 170, men det som fick mig å tappa hakan va ju att det satt en kille på bönpallen utan hjälm eller nån sorts skyddsutrustning hur tänkte du där...

Lemmel

Den reser sig när jag gasar!
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
KTM RC8R -11, Suzuki GR650 -83
Jag däremot undrar vem som körde en Aprilla rcv mille idag på e6 mot kungälv vid 18:30 tiden ,du passera mig i en jävla fart minst 170, men det som fick mig å tappa hakan va ju att det satt en kille på bönpallen utan hjälm eller nån sorts skyddsutrustning hur tänkte du där...

Jag såg oxo dessa tokar fast på E6 mot stan! Dom va ju inte rädda om livet direkt...Jävla nötter! Några härifrån? :va

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R

[OFFTOPIC]
[YOUTUBE-ID]nANRAeyu_sU[/YOUTUBE-ID]
[/OFFTOPIC]

DinoLj

Gbgx3m
Gick med
24 Jul 2010
Hoj
Beta rr stuntedition..
Hur fan tänker du !! skadeglädje skojar du med mig han skada ju sig,
inget å skratta åt din dumme fan oavsett om han är polis han gjorde sitt jobb.
Sen kan man ställa sig själv frågan om det är värt å hålla på å jaga en moped.

Han lever ju förfan, sen att han pangar den fina hojjen och tror att han kan köra hurfan han vill när han har dom fräcka blåljusen på är en annan grejj, tänk om det satt en unge i bussen där han smällde in, liksom tänker han som en nöt och kör han så galet att han inte kan väja för en buss pga en liten svettig 15årig pojke som kör trimmat vilket gör att moppen går i dom supersnabba 70km/h är ju upp till honom, så ja jag har min skadeglädje. Han har ju varken dött eller fått livshotande skador.. Bryta ett ben och få några balla skrapsår är whatever, brudarna gillar ärr.

Jag fick mig iaf ett fniss när jag lästa artikeln, är ganska säker på att det inte bara är jag som tyckte det verkade kul..
Och nu kan han tänka efter om det verkligen var värt det. Jag gillar poliser, har inget emot dom, dom gör bara sitt jobb no offence till han eller några andra poliser, det var bara kul..

Vill du föra denna diskussion vidare så tryck iväg ett PM..

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Han lever ju förfan, sen att han pangar den fina hojjen och tror att han kan köra hurfan han vill när han har dom fräcka blåljusen på är en annan grejj, tänk om det satt en unge i bussen där han smällde in, liksom tänker han som en nöt och kör han så galet att han inte kan väja för en buss pga en liten svettig 15årig pojke som kör trimmat vilket gör att moppen går i dom supersnabba 70km/h är ju upp till honom, så ja jag har min skadeglädje för honom, han har ju varken dött eller fått livshotande skador..
Jag fick mig iaf ett fniss när jag lästa artikeln, är ganska säker på att det inte bara är jag som tyckte det verkade kul..

Hade inte bussen väjningsplikt?

Brukar barn bara sitta 50 cm upp från marken när dom åker buss?

Med tanke på hur många mil som avläggs med dom häftiga blåljusen på den fina hojjen och med tanke på varför dom har blåljus mm. tycker jag att det är väldigt få olyckor för polisens MC-kår. Det tyder för mig på att dom är ganska skillade. Sen kan ju alla göra misstag oavsett hur fräcka ljus man har.

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Har läst artikeln och min första tanke var ännu ett jävla moppefucko som rånar pensionärer och är ute och rekar för att sno saker! Synd att bussen körde över snuten och att det inte var snuten som körde över moppefuckot. Så något fniss fick inte jag, blev mest irriterad.

DinoLj

Gbgx3m
Gick med
24 Jul 2010
Hoj
Beta rr stuntedition..
Hade inte bussen väjningsplikt?

Brukar barn bara sitta 50 cm upp från marken när dom åker buss?

Med tanke på hur många mil som avläggs med dom häftiga blåljusen på den fina hojjen och med tanke på varför dom har blåljus mm. tycker jag att det är väldigt få olyckor för polisens MC-kår. Det tyder för mig på att dom är ganska skillade. Sen kan ju alla göra misstag oavsett hur fräcka ljus man har.
njae men buss eller bil du fattar grejjen hursom helst.. men allt detta för en antagligen trimmad moped, inte värt just därför blir det kul. Dock är ju detta mina åsikter sen om du eller någon annan bakom skärmen tycker är tragiskt så får ni väl göra det..

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
njae men buss eller bil du fattar grejjen hursom helst.. men allt detta för en antagligen trimmad moped, inte värt just därför blir det kul. Dock är ju detta mina åsikter sen om du eller någon annan bakom skärmen tycker är tragiskt så får ni väl göra det..

Äsche, jag såg oxå det roliga/ironiska i det hela. Men tyckte samtidigt synd om pålisen som skadade benet.

Låter den här diskussionen vara kvar till imorrn, då blir de OT och åker i papperkorgen.

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Kille i camoställ+ryggsäck på Blågul husa, oscarsleden mot centrum för 10min sedan.
Vem vare?

De va nog jag! =) ökencammo eh? ^^

Edit* oskulden i denna tråden! :yoparty

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati