Var det du???

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
4st Pimpstars som snurrade runt lite i Kungsladugård och leta efter varann nyss? Försökte peka vart den 4e svängde fel i rondellen men du som vände såg nog inte att jag viftade. :)

//Styret i vit keps som joggade förbi

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
4st Pimpstars som snurrade runt lite i Kungsladugård och leta efter varann nyss? Försökte peka vart den 4e svängde fel i rondellen men du som vände såg nog inte att jag viftade. :)

//Styret i vit keps som joggade förbi

:hej

Jag, O-yama, Budda och Vael.

Såg inte dig dock...

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Jag, O-yama, Budda och Vael.

Såg inte dig dock...

Jag sprang i ett jäävla tempo så de var nog därför du inte såg mig! :hojraket
Joggade förbi de som stod kvar på Mariaplan när den som körde fel precis hade hittat rätt. Tänkte stanna och berätta men felköraren dök upp när jag var 20m ifrån er så då joggade jag vidare. Kände inte igen dig heller eller så kanske de var du som körde tillbaka :va

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Igen som sätt min framfart bollebygd-mönlycke senast fredag kl 8.30-9 o sen samma visa tillbaxs o samma visa nån vecka tillbaxs i samma fart, farten minst 280, men hade tur med polis mc snuten första gången för året, kommer glidande 270 i den 3 filiga efter motorvägen efter landvetter mot mönlycke, glider så snällt förbi alla ass till bilar o glimptar till 300meter längre fram innan den 3 filiga tar slut en mc snut i omkörningsfilen, blev att bromsa in o lägga mig en bil bakom i den vanliga filen, mc snuten byter fil o där ligger den o far fram i 90knyck 1 bil framför o sen kör jag av i mölnlycke avfarten o full spätta igen, snuten fortsätter på motorvägen :)

Sen hem smälde jag nästan under en lasbil när jag skulle göra en vågad omkörning o fick göra en panikinbromsning från 240+, lastbilen körde 80km/h, för att inte fronkrocka med mötande bil som kom från en skymd kurva o hamna några cm från lastbilen :p heheh nu vet man i allfall hur bra bromsarna tar :D

Last edited:

CAPO

Medlem
Gick med
1 Apr 2011
Hoj
2011, BMW S1000RR
Igen som sätt min framfart bollebygd-mönlycke senast fredag kl 8.30-9 o sen samma visa tillbaxs o samma visa nån vecka tillbaxs i samma fart, farten minst 280, men hade tur med polis mc snuten första gången för året, kommer glidande 270 i den 3 filiga efter motorvägen efter landvetter mot mönlycke, glider så snällt förbi alla ass till bilar o glimptar till 300meter längre fram innan den 3 filiga tar slut en mc snut i omkörningsfilen, blev att bromsa in o lägga mig en bil bakom o i den vanliga filen, mc snuten byter fil o där ligger den o far fram i 90knyck 1 bil framför o sen kör jag av i mölnlycke avfarten o full spätta igen, snuten fortsäter på motorvägen :)

Sen hem smälde jag nästan under en lasbil när jag skulle göra en vågad omkörning o fick göra en panikinbromsning från 240+, lastbilen körde 80km/h, för att inte fronkrocka med mötande bil som kom från en skymd kurva o hamna några cm från lastbilen :p heheh nu vet man i allfall hur bra bromsarna tar :D

Du va mig en mogen kille!!! Tror faktist att du e min nya idol!!:Bugar

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Du va mig en mogen kille!!! Tror faktist att du e min nya idol!!:Bugar

Mogen :confused: det vet i fasen, vart lite kyligt i fredags med 2 + ute o fröset ute på den 3 filiga fuktiga filen, bakhjuls släpp från bakhjulet när man närmade sig 200 o gav full spätta från 4:de växeln va mindre roligt :gnissla

CAPO

Medlem
Gick med
1 Apr 2011
Hoj
2011, BMW S1000RR
Mogen :confused: det vet i fasen, vart lite kyligt i fredags med 2 + ute o fröset ute på den 3 filiga fuktiga filen, bakhjuls släpp från bakhjulet när man närmade sig 200 o gav full spätta från 4:de växeln va mindre roligt :gnissla

D va en bra fräck körning, önskade att jag vågade köra så som du.:tummenupp . Å sen dela med mig den för alla på sporthoj.
U ROCK:yoparty

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Jag sprang i ett jäävla tempo så de var nog därför du inte såg mig! :hojraket
Joggade förbi de som stod kvar på Mariaplan när den som körde fel precis hade hittat rätt. Tänkte stanna och berätta men felköraren dök upp när jag var 20m ifrån er så då joggade jag vidare. Kände inte igen dig heller eller så kanske de var du som körde tillbaka :va

Jag var en av dom som stod kvar på mariaplan :)
Det står ju bara Paser över hela hojen så du måste ha haft ett jävla tulleseende i den farten :tungan

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024