Grabbar, jag vet ju vem jag letar efter redan. Men han verkar inte hänga på den här sidan iallafall... eller så vågar han inte höra av sig
(eller vill kanske inte heller..)
Men du, är det verkligen ingen av oss som duger, åtminstone under tiden?
-@
Nu tar ni fel. Hon frågade inte efter en groteskt fet man. Hon är ute efter nån mer som jag, nån snygg.
Desperat?
Brudar gillar stålar. Bästa sättet att visa att man har stålar är att se till att det syns att man kan köpa hur mycket j-a mat man vill.
Nej, jag är trött på att städa och om du ens anade hur jobbigt det är att para en maskin med strumpor förstog du mig!
-@
Para en maskin? med strumpor?
Vad blir det?
Grabbar, jag vet ju vem jag letar efter redan. Men han verkar inte hänga på den här sidan iallafall... eller så vågar han inte höra av sig
Ge oss dina mått och lite bilder (gärna naket) så ska du se att du får ligga redan till helgen.
Ha ha, som om en bild skulle spela någon roll.
Bästa sättet att visa att man har stålar är att se till att det syns att man kan köpa hur mycket j-a mat man vill.
DEN klubban orkar vill jag LOVA....
Pierres "gamla" Repsolis eller??
tycker du ska ta å skriva ut din första post i detta forum å sätta upp på serveringen vid Rosenhill så får du säkert napp tjejen
Busted! Sant, jag borrar vad som helst. Urskiljningslöst.
Jag letar efter en kille som jag såg på hojfiket RosenHill i onsdags (23/5) runt 18:30-19 ungefär. Tyvärr såg jag inte ens vilken hoj du körde förutom att det var en sporthoj... men du hade en mörk luvtröja och svarta byxor. Ljust välldigt kort hår och du var ganska lång. Du var med ett gäng andra killar och ni stannade bara en kort stund, du köpte en dricka (juice tror jag) på flaska och ni satt en stund vid bordet längst in mot korvmojjen. En tjej utan MC kläder satt med er oxå. Jag sneglade lite på dig men hann inte se när ni gick. Jag satt med två killar (en äldre och en yngre) ett bord ifrån dig utmed väggen. Jag hade en rosa tröja och svarta byxor på mig och brunt lockigt hår.
Vem är du, jag tyckte du var så otroligt söt??
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |