Var du på RosenHill igår kväll???

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nu tar ni fel. Hon frågade inte efter en groteskt fet man. Hon är ute efter nån mer som jag, nån snygg.

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
Grabbar, jag vet ju vem jag letar efter redan. Men han verkar inte hänga på den här sidan iallafall... eller så vågar han inte höra av sig :va
(eller vill kanske inte heller..)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Grabbar, jag vet ju vem jag letar efter redan. Men han verkar inte hänga på den här sidan iallafall... eller så vågar han inte höra av sig :va

Men du, är det verkligen ingen av oss som duger, åtminstone under tiden? :)

-@

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Men du, är det verkligen ingen av oss som duger, åtminstone under tiden? :)

-@

:skrattaåt
Desperat?

Nu tar ni fel. Hon frågade inte efter en groteskt fet man. Hon är ute efter nån mer som jag, nån snygg.

Brudar gillar stålar. Bästa sättet att visa att man har stålar är att se till att det syns att man kan köpa hur mycket j-a mat man vill.

Last edited:

Dr.Bike

Guest

Brudar gillar stålar. Bästa sättet att visa att man har stålar är att se till att det syns att man kan köpa hur mycket j-a mat man vill.

Xakkt!

Vi har väl investerat en 30.000:- du och jag rätt ner i "sadelfickorna" inte fasen kastar man bort det sådär bara! :fakta
Eller så är vi väl bara säkra på vilka vi är egentligen och måste inte skrika ut hur snygga vi är... ;)

Nej, jag är trött på att städa och om du ens anade hur jobbigt det är att para en maskin med strumpor förstog du mig!

-@

Para en maskin? med strumpor?
Vad blir det? :va

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Ge oss dina mått och lite bilder (gärna naket) så ska du se att du får ligga redan till helgen.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Alla killa på det här forumet läser inte alla trådar.
(sen finns det en minimal risk att han inte hänger på forumet)
Annars är det som i tidigare tips enklast att kolla till fiket fina dagar, kolla vad han har för motorcykel, ev regnummer (killar som tjör utan skylt får inga brudar, jag kör med vv's stora och hoppas att det hjälper...) för att sedan ta reda på namn och telefonnummer.

Fast ett idiotsäkert knep är att gå fram till honom och blinka med dom långa ögonfransarna lite och säga att han har en snygg hoj...
Han är din för evigt sen.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
tycker du ska ta å skriva ut din första post i detta forum å sätta upp på serveringen vid Rosenhill så får du säkert napp tjejen :D

wesslan78

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
R1 -06
Jag letar efter en kille som jag såg på hojfiket RosenHill i onsdags (23/5) runt 18:30-19 ungefär. Tyvärr såg jag inte ens vilken hoj du körde förutom att det var en sporthoj... men du hade en mörk luvtröja och svarta byxor. Ljust välldigt kort hår och du var ganska lång. Du var med ett gäng andra killar och ni stannade bara en kort stund, du köpte en dricka (juice tror jag) på flaska och ni satt en stund vid bordet längst in mot korvmojjen. En tjej utan MC kläder satt med er oxå. Jag sneglade lite på dig men hann inte se när ni gick. Jag satt med två killar (en äldre och en yngre) ett bord ifrån dig utmed väggen. Jag hade en rosa tröja och svarta byxor på mig och brunt lockigt hår.
Vem är du, jag tyckte du var så otroligt söt??

Jag och några polare var där då kan du försöka beskriva lite mer om klädsen kanske jag kan veta vem det var...

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit

Jag tycker att det här var riktigt spännande! Kan du ge ett lite bättre signalement kanske? Nån klubbtröja? Vilken sorts hoj? Ålder?

Jag har ju kört med 200-300 killar här i sthlm och har koll på alla snyggingar;)

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
Imorgon är det onsdag igen, eventuellt blir det klart regn. Hojen står i kartong fortfarande och är inte klar. Får bli en annan dag... RosenHill finns ju kvar och sommaren har bara börjat. Har nästan redan glömt hur han såg ut...:va Men skam den som ger sig, ska ta med visitkort, papper och penna varje gång jag är ute och åker. Vem vet när man behöver skriva upp ett regnr! Visitkorten är bra, killar brukar se ut som holkar när de hör var jag jobbar...;) Hoppas det går hem även hos min försvunne prins.

(jobbet har inget med sex, porr eller annat förnedrande att göra vilket säkert några av er skulle tro...)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0