Var du på RosenHill igår kväll???

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Tja vad gör man inte om man tror man har sett sin prins. Låta det förgå? Men såklart stör det någon... Att man orkar...suck. Antog att detta var säkraste stället att hitta honom på dock. Naivt, ja kanske men vad har man att förlora?

jag är bara avis ;)

-@

DEEMON

?
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Flera men bara Hondor
Lånar den här kontakt tråden:tuttar
Rosenhill is the place:yoparty
Gled förbi där idag vid 15 tiden och fick syn på en polisbil som stog vid macken.
Tänkte att här är det nog läge för en fuck you burnout, så jag rullade sakta närmare men wtf där stod två skit söta tjejer i polis kläder och slickade på varsin glass :kär :kär
Vilka var dom vill träffa dom igen:D :D :D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Hojåkare är vanedjur. Han kommer vara där idag också. Och vid alla andra tillfällen det är fint väder.

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
2966121 Hojåkare är vanedjur. Han kommer vara där idag också. Och vid alla andra tillfällen det är fint väder.
Tack, det är det bästa svaret jag har fått. Hoppas du har rätt, då kanske man ser honom igen iallafall. Ska bara samla på mig lite mod först...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Tack, det är det bästa svaret jag har fått. Hoppas du har rätt, då kanske man ser honom igen iallafall. Ska bara samla på mig lite mod först...

Freppa har rätt, såklart. Fast så värst mycket mod behöver du nog inte skrapa ihop. Motorcyklister är attention whores så det skriker om det. Säg bara det magiska ordet (ja, du vet vilket) så smälter han som smör i en svettig barnnäve. Enkelt.

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
2968102 Freppa har rätt, såklart. Fast så värst mycket mod behöver du nog inte skrapa ihop. Motorcyklister är attention whores så det skriker om det. Säg bara det magiska ordet (ja, du vet vilket) så smälter han som smör i en svettig barnnäve. Enkelt.
Öh nä, vilket är det magiska ordet??
Hade väntat mig någon kräkig kommentar från dig... men du kanske inte är så gräslig som du verkar.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0