Var du på RosenHill igår kväll???

sebbe77

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Ducati S2R
Du har nog hittat det du söker! Hade sällskap av fyra killar o en tjej med grön topp o gröna brallor...

Du har nog hittat det du söker! Hade sällskap av fyra killar o en tjej med en grön topp o gröna brallor...

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Åh, får jag gissa? Tandläkare! Asså... holkar, dom gapar. Har jag rätt eller har jag rätt?

Edit: Äh, Sebbe pajar alltihop. Nu lär det ju knappast bli nåt pippa för mig här. Ajöss!

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
2971463 Jag tycker att det här var riktigt spännande! Kan du ge ett lite bättre signalement kanske? Nån klubbtröja? Vilken sorts hoj? Ålder?

Jag har ju kört med 200-300 killar här i sthlm och har koll på alla snyggingar;)
Suck... missade ju när de körde så jag såg inte hojen. Tror han hade en AGV hjälm. Kan vara i 30-års åldern. Blond men kortklippt och ganska lång. Mörka kläder, typ blå luvtröja. Inte mycket till hjälp...jag vet.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Suck... missade ju när de körde så jag såg inte hojen. Tror han hade en AGV hjälm. Kan vara i 30-års åldern. Blond men kortklippt och ganska lång. Mörka kläder, typ blå luvtröja. Inte mycket till hjälp...jag vet.

Det ÄR ju Valrog du letar efter! Kolla in likheten på hans avatar :tummenupp .

/Carin

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
2971502 Du har nog hittat det du söker! Hade sällskap av fyra killar o en tjej med grön topp o gröna brallor...

Du har nog hittat det du söker! Hade sällskap av fyra killar o en tjej med en grön topp o gröna brallor...
Kan stämma bra. Det var ju en tjej med som hade vanliga kläder. Oj då kanske jag har hittat dig nu då?

Dr.Bike

Guest
Ligger nåt i det där, men de gällde väl på medeltiden...!!???:va

Fast så e du ju gammal oxå..:tungan

Pierres "gamla" Repsolis eller??:confused:

Hörrö "herrn" skruva upp hörapparaten och smörj gåbocken så vi kan ut och rulla lite i morrn om vädret tillåter!

Det ÄR ju Valrog du letar efter! Kolla in likheten på hans avatar :tummenupp .

/Carin

:hihi 10p :tummenupp

Först trodde jag att det var mig hon menade: Lång, Blond snaggad, AGV-hjälm osv... sen föll det på det orimliga:

Luvtröja!
*där går gränsen*
;)

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Ge oss dina mått och lite bilder (gärna naket) så ska du se att du får ligga redan till helgen.

Behöver du ha en Bild???
Det räcker väl med ett vänligt ord i ett mail.. :D

Inge dåligt köp, va själv lite intresserad av den.

Dessutom bara söndagskörd till kyrkan typ.. :rolleyes:

Den har exakt rätt blå nyans på slutröret.. :tummenupp
Så jag vet att den är inkörd på rätt sätt.. :D

Last edited:

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Har man sagt A får man säga B nu får du stilla min nyfikenhet :) , hur gör du för att få killarna att se ut som holkar? Hoppas du får kontakt med den långe, blonda ;) den här tråden var rolig att följa, modigt av dig att efterlysa honom här :tummenupp

Imorgon är det onsdag igen, eventuellt blir det klart regn. Hojen står i kartong fortfarande och är inte klar. Får bli en annan dag... RosenHill finns ju kvar och sommaren har bara börjat. Har nästan redan glömt hur han såg ut...:va Men skam den som ger sig, ska ta med visitkort, papper och penna varje gång jag är ute och åker. Vem vet när man behöver skriva upp ett regnr! Visitkorten är bra, killar brukar se ut som holkar när de hör var jag jobbar...;) Hoppas det går hem även hos min försvunne prins.

(jobbet har inget med sex, porr eller annat förnedrande att göra vilket säkert några av er skulle tro...)

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa