Var fan?!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Var i självaste h-vete hittar man tjejer som man gillar utseendet på?! Det kanske är mig det är fel på men jag tycker att dom flesta tjejer man ser på stan/krogen verkar vara stöpta i samma form. Nu ska man inte komma och påstå att dom inte är snygga, för det är många, men var är personligheten? Måste man se ut som alla andra för att bli accepterad i tjejernas värld?

Jag vill ha en, smakligt, piercad flicka med rätt stil. Bra musiksmak och vettiga åsikter. Tack. Nu ska jag ta och bli munk för en sån kommer man nog inte kunna hitta. :huvet

Ja, det är bara den allt för långa vintern som börjar kännas.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Varenda kotte (HAHAHhahaHhAHAH) är ju piercad numera. Volvostämpel på det, ju!
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Mattias skrev:
Varenda kotte (HAHAHhahaHhAHAH) är ju piercad numera. Volvostämpel på det, ju!

Japp, hehe det stämmer .... är man på mcträff så är man nästan unik om man inte har några piercingar eller tatueringar, har man sen inga kamouflagekläder på sig så hjälper det ytterligare till :gnissla
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tycker det känns som att det är grabbarna som bara faller för en o samma sorts tjejer.

Plåtniklas; du har ju utseendet med dig, det borde ju inte vara ett problem för dig att hitta tjejer. Hur går du till väga tro? :va
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Mattiaz skrev:
Japp, hehe det stämmer .... är man på mcträff så är man nästan unik om man inte har några piercingar eller tatueringar, har man sen inga kamouflagekläder på sig så hjälper det ytterligare till :gnissla

Visst har det blivit lite 'mode' i det men knappast att se ut som jag. ;) Jag har LITE fler och LITE större än dom flesta. Numer räknar jag knappt folk med 'hål i läppen' som piercade.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Klart dom finns.

Sluta leta så kommer du hitta dom :va
Vete fan vad det beror på, men jag tycker det är omöjligt att hitta brudar när man väl försöker. Hittar man någon så antingen duger dom inte eller så är det en själv det är ngt fel på :( När man väl gett upp hoppet & börjat acceptera tanken vid att få leva ensam resten av sitt liv då dyker dom upp! :tummenupp
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Plåtniklas skrev:
Jag vill ha en, smakligt, piercad flicka med rätt stil. Bra musiksmak och vettiga åsikter. Tack. Nu ska jag ta och bli munk för en sån kommer man nog inte kunna hitta. :huvet

http://www.helgon.net

Här hittar du ytterst få blonda tjejer med gåsjackor som lever för discomusik.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Bikerbitch skrev:
Jag tycker det känns som att det är grabbarna som bara faller för en o samma sorts tjejer.

Plåtniklas; du har ju utseendet med dig, det borde ju inte vara ett problem för dig att hitta tjejer. Hur går du till väga tro? :va

Saken är nog att jag inte går tillväga alls? :D Jag hittar ju ingen som faller mig i smaken, eller som jag faller i smaken för. :)

Chris Husky skrev:
Sluta leta så kommer du hitta dom :va

Jag slutade leta för ett år sedan och se vad många det kommit. :D

Korvgubbe: Ska kolla in det. Kanske är lite kul folk där. :tummenupp
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Inte fan är det "lätt att få tjejer" om man är "normal". Sliskiga strandraggartyper och urskiljningslösa slamp-killar kanske lyckas bättre.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Plåtniklas skrev:
Saken är nog att jag inte går tillväga alls? :D Jag hittar ju ingen som faller mig i smaken, eller som jag faller i smaken för. :)

Det värsta är nog att bli desperat. Då får man ingenting.

Krogen är väl ingen höjdare att ragga på? Alla är påverkade av alkohol och ångrar allt de gjorde dagen efter.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Det uppenbart bästa sättet att raggar är ju att vara ett svin mot tjejer. Då kommer "jag kan ändra på honom"-reflexen in i bilden och så är det klart.... för flera års svinighet.

Annars vette fan för oss övriga. Du bor väl i en storstad om jag kommer ihåg rätt? Lite hårdare krogar borde väl gå att hitta? Sanningen är ju dock den att de flesta av oss blir, till utsendet, vuxna någon gång mellan 25 o 30 och sen får man försöka se vad som finns under ytan...
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Principen, i den verkliga världen, är mycket enkel: ragga det snyggaste du kan få, och hoppas att det finns något innanför pannbenet.
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Chrille skrev:
Det uppenbart bästa sättet att raggar är ju att vara ett svin mot tjejer. Då kommer "jag kan ändra på honom"-reflexen in i bilden och så är det klart.... för flera års svinighet.

:rofl Been there done that! Numer botad!

Chrille skrev:
Annars vette fan för oss övriga. Du bor väl i en storstad om jag kommer ihåg rätt? Lite hårdare krogar borde väl gå att hitta? Sanningen är ju dock den att de flesta av oss blir, till utsendet, vuxna någon gång mellan 25 o 30 och sen får man försöka se vad som finns under ytan...

Jag är piercad, under ytan... :hihi



Vad det gäller åsikter och musiksmak så... :tungan
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
valmers skrev:
Principen, i den verkliga världen, är mycket enkel: ragga det snyggaste du kan få, och hoppas att det finns något innanför pannbenet.

Det gör det sällan. Jag har provat det också! :arsele :)
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:
Principen, i den verkliga världen, är mycket enkel: ragga det snyggaste du kan få, och hoppas att det finns något innanför pannbenet.


Är det någon som fortfarande tror att riktigt media-snygga tjejer har tvingats använda huvudet tillräckligt många gånger i livet??

Jag tvivlar inte på att det kan förekomma undantag men jag vet inte om jag har träffat någon.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Inte funkar hojen som raggningspryl heller. Finns väl ingen snygg tjej som vill bli sedd brevid en BMW? :D

Fan, det visade sig alltså att det inte fanns nån enkel lösning på problemet. Jädrans. :rolleyes:
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Är det någon som fortfarande tror att riktigt media-snygga tjejer har tvingats använda huvudet tillräckligt många gånger i livet??

Beror väl på hur man definierar begreppet "att använda huvudet". I engelskan är ju "give head" ett ganska vanligt uttryck.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top