Var fan?!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Bikerbitch skrev:
Det värsta är nog att bli desperat. Då får man ingenting.

Krogen är väl ingen höjdare att ragga på? Alla är påverkade av alkohol och ångrar allt de gjorde dagen efter.

Desperat är något jag aldrig kommer bli så det är ingen risk. Om man inte kan ragga på krogen, vilket jag håller med om är ett värdelöst ställe, var sla man då göra det? Man är nog lite väl svensk för att gå fram och prata med en söt flicka på stan.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Plåtniklas skrev:
Inte funkar hojen som raggningspryl heller. Finns väl ingen snygg tjej som vill bli sedd brevid en BMW? :D

Fan, det visade sig alltså att det inte fanns nån enkel lösning på problemet. Jädrans. :rolleyes:

Ett tips för att hitta riktig kvalite är att gå på SRF el dyl och kolla in fruntimrena som INTE ser ut att höra dit. Där lär du finna tjejer med egen smak och stil utan att för den sakens skull vara offer för en image.....

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Chrille skrev:
Ett tips för att hitta riktig kvalite är att gå på SRF el dyl och kolla in fruntimrena som INTE ser ut att höra dit. Där lär du finna tjejer med egen smak och stil utan att för den sakens skull vara offer för en image.....

SRF? Svensk Raggnings Förening?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Annars finns ju GSXR1100R:s enkla strategi: ragga det anskrämligaste som finns, och hoppas att hon är snäll.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Plåtniklas skrev:
Var i självaste h-vete hittar man tjejer som man gillar utseendet på?! Det kanske är mig det är fel på men jag tycker att dom flesta tjejer man ser på stan/krogen verkar vara stöpta i samma form. Nu ska man inte komma och påstå att dom inte är snygga, för det är många, men var är personligheten? Måste man se ut som alla andra för att bli accepterad i tjejernas värld?

Jag vill ha en, smakligt, piercad flicka med rätt stil. Bra musiksmak och vettiga åsikter. Tack. Nu ska jag ta och bli munk för en sån kommer man nog inte kunna hitta. :huvet

Ja, det är bara den allt för långa vintern som börjar kännas.

Jag har samma problem (fast m killar då)! Kan hålla med BB om att d verkar som alla killar faller för samma sorts tjejer...känns som om vissa killar bara vill ha nån snygg tjej att visa upp lixom...

Kul att d finns NÅN som går efter personlighet iaf... :tummenupp

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Chrille skrev:
"...smakligt, piercad flicka med rätt stil."

:va :rofl

Jag fattade d som att han går på personligheten...inte enbart men till viss del...han sa ju att tjejerna på krogen va snygga men inte hade nån personlighet... :va D måste ju finnas tjejer på krogen som är piercade och har RÄTT stil.......eller???

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
K-Micke skrev:
Människor med stark personlighet är väl inte piercade??? :rolleyes:

Varför skulle man inte kunna vara det? Nu ska du inte döma mig efter alla mode-piercade fjortisar som dräller runt i klasar på stan. ;)

Pillis skrev:
Jag har samma problem (fast m killar då)! Kan hålla med BB om att d verkar som alla killar faller för samma sorts tjejer...känns som om vissa killar bara vill ha nån snygg tjej att visa upp lixom...

Kul att d finns NÅN som går efter personlighet iaf...

Det finns hopp. ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pillis skrev:

Kul att d finns NÅN som går efter personlighet iaf... :tummenupp
Ja, helst skall hon vara modellsmal och supersnygg..
Eller har jag uppfattat allt fel?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Äsch, det är väl dumt att begränsa sig vad gällande "raggandet". Alltså, raggar på krogen, raggar där, å där osv. Bättre att hålla upp huvudet var å varannan dag å kanske hittar nån köna på ett ställe som man minst anar istället.

Eller nåt. Jag väntar på att nån ska fiska upp mig nu. Hmm, nån gång ska det la funka. :va

:hej

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Ja, helst skall hon vara modellsmal och supersnygg..
Eller har jag uppfattat allt fel?

Den uppfattningen har jag oxå...har hon stora pattar är d ju ännu bättre!!
Men allvarligt...hur kul skulle d va å går runt å se ut som en Barbie...nä, tacka vet jag människor som inte är så jävla ytliga... :yoparty

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Pillis skrev:
Den uppfattningen har jag oxå...har hon stora pattar är d ju ännu bättre!!
Men allvarligt...hur kul skulle d va å går runt å se ut som en Barbie...nä, tacka vet jag människor som inte är så jävla ytliga... :yoparty

Utseende är viktigt men absolut inte alls, och inte ens mycket. Den som kommer och säger att det inte spelar nån roll alls litar jag inte på. :fakta Sen spelar ju utseendet mindre och mindre roll ju mer man lär känna personen i fråga. :)

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Plåtniklas skrev:
Angående 'supersnygg' så har nog inte Pillis några problem på den fronten. :)

Haha...då måste d va min personlighet d är fel på.......eller så är jag piercad på fel ställe?? :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Lonely hearts club? Den här tråden tigger om att bli låst alldeles snart, I can feel it.

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Plåtniklas skrev:
Utseende är viktigt men absolut inte alls, och inte ens mycket. Den som kommer och säger att det inte spelar nån roll alls litar jag inte på. :fakta Sen spelar ju utseendet mindre och mindre roll ju mer man lär känna personen i fråga. :)

Jo, självklart spelar utseendet en viss roll men smaken är ju som baken! Tycker JAG att en person är fin så skiter jag i va andra tycker... :tuttar

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Plåtniklas skrev:
...Den som kommer och säger att det inte spelar nån roll alls litar jag inte på. :fakta ....

Helt rätt. En människa som ser dryg, sur, snobbig, elak, självupptagen eller utseendefixerad ut går fetebort.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Chrille skrev:
Helt rätt. En människa som ser dryg, sur, snobbig, elak, självupptagen eller utseendefixerad ut går fetebort.

Mattias: dryg=check. sur=check. snobbig=njaa. elak=check. självupptagen=check. utseendefixerad=när jag ser ut som jag gör?! knappast.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln