Det handlar om grader i helvetet skulle man kunna säga (men en "het" tjej är ju inte fel heller ).Mattias skrev:De flesta (kanske rentav alla) kvinnor är elaka och beräknande. Det är bara en fråga om nyanser.
Det handlar om grader i helvetet skulle man kunna säga (men en "het" tjej är ju inte fel heller ).Mattias skrev:De flesta (kanske rentav alla) kvinnor är elaka och beräknande. Det är bara en fråga om nyanser.
Mattias skrev:De flesta (kanske rentav alla) kvinnor är elaka och beräknande. Det är bara en fråga om nyanser.
Komma och bekräfta våra fördomar på det sättetFlamma77 skrev:Men innan ni blir osams om hur illa det är med tjejjer vill jag bara säga:
Jag är OND!! Med flit!
Swedie skrev:Den här tråden skriker "jag är desperet". Alla som svarar i den här tråden har problem på kill / tjejfronten. (ja vet va du tänker, o japp)
Plåtniklas skrev:Kvinnor är onda. Det finns väl till och med matematiskt bevisat?
Plåtniklas skrev:Kvinnor är onda. Det finns väl till och med matematiskt bevisat?
berggren_martin skrev:
Flamma77 skrev:Som sagt; I´m in it for the pain. The jewellry....
Skalman skrev:För att undvika missförstånd kan jag meddela att jag placerar mig själv i facket "normal"... Intresseanmälan kan skickas via PM
Sviddi har nog rätt. Man är kanske lite desperat...
Bikerbitch skrev:Skippade dock pm.et
Jag har hört talas om killar som har sex med andra killar, så allt är inte förlorat. Våga och vinn, ragga upp en kille!GSXR1100R skrev:Om det inte hade varit för det hära med sex så hade jag hellre dejtat en kille, då vet man iaf hur man skall bete sig, ett par bira och lite skitsnack
Att begripa sig på kvinnor är mera komplicerat än att ställa ventilerna på en gammal desmoducce
Jodå det känner jag till, valmers är ett levande exempel, men visst kan vi killar ha mysigt tillsammans utan sexMattias skrev:Jag har hört talas om killar som har sex med andra killar, så allt är inte förlorat. Våga och vinn, ragga upp en kille!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|