Var fan?!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Men det var värst vad ni är fördomsfulla! Öppna ögonen. Alla människor är olika. Utseendet korresponderar över huvud taget inte med intelligensen. Det finns fula brudar som är spåndumma också (ja, tyvärr). Du kan knappast alls se en människas personlighet på utsidan. För att veta hur någon är, på krogen eller någon annanstans, måste du prata och lära känna personen först.

Och varför skulle det inte gå att ragga på krogen? Alla slags människor går på krogen, vilket betyder att du också kan finna alla slags människor på krogen. Förresten kan du ragga överallt. Du vet aldrig när du träffar på den rätta. Min rätta just nu jobbade några montrar bort på mc-mässan. :) Sök överallt, tala med folk, var trevlig, och du skall finna!

Dessutom undrar jag varför det är så himla viktigt att hitta någon att vara tillsammans med. Den man råkar träffa, när man är i full färd med att leva sitt eget liv, men som ändå blir så viktig att den är värd att prioritera: den personen är den rätta.

Last edited:

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Macho Woman skrev:
Utseendet korresponderar över huvud taget inte med intelligensen.

Därom tvistar de lärde :hihi

Edit: Med tanke på att jag scorade in 135 på det danska mensatestet som nån pejstade i forumet kanske det inte är så bra av mig att lansera teorin om sambandet mellan utseeende och intelligens :va

Macho Woman skrev:
Det finns fula brudar som är spåndumma också (ja, tyvärr).

Ja, det är sant (för båda könen). De kan inte ha det lätt...

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
valmers skrev:
. Det råder inte förbud för folk i förhållanden att gå ut.

O det tackar jag för...!!! :Bugar :tummenupp :fyllisar :banana :3freak

Att gå på krogen handlar ju om att träffa vänner o prata med folk..!! Chatchi.....chatchi..!!

Självklart är det mysigt med hemmamys.... men inte jämt..!! Tycker jag i alla fall. :rolleyes:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Macho Woman skrev:
Dessutom undrar jag varför det är så himla viktigt att hitta någon att vara tillsammans med. Den man råkar träffa, när man är i full färd med att leva sitt eget liv, men som ändå blir så viktig att den är värd att prioritera: den personen är den rätta.

MW...du är klok som få..!!! :tummenupp

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
M:et skrev:
Äsch, ni ska inte ha så stora krav. Det räcker att tjejen är kåt, glad och tacksam. Givetvis snygg också.....
Ut och leta bara! De står där och väntar på er :tummenupp

En nyplockad maskros till den som först nämner filmen jag citerade!
(snyggdelen ligger utanför citatet)

Yrrol! :banana

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Pillis skrev:
I min värld är killar onda.......... tills NÅGON bevisat motsatsen....
Tilläggas bör att d har inte hänt än...man är väl för snäll själv helt enkelt :död

Vet precis hur du menar... själv är jag inte tillräckligt smart att ta reda på graden av ondska innan jag är för intråcklad i deras garn... Tjejer är som spindlar! elaka spindlar... :3freak

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Pillis skrev:
I min värld är killar onda.......... tills NÅGON bevisat motsatsen....
Tilläggas bör att d har inte hänt än...man är väl för snäll själv helt enkelt :död
DreeTman skrev:
Vet precis hur du menar... själv är jag inte tillräckligt smart att ta reda på graden av ondska innan jag är för intråcklad i deras garn... Tjejer är som spindlar! elaka spindlar... :3freak
Killarnas eller tjejernas garn :rolleyes:

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Fördelen med att vara blek, fet och ful! Folk måste lära känna oss innan de kan hata oss! För det mesta skiter de dock i att lära känna oss, ty det finnes vackra djur i närheten de kan störa istället, så kan vi som är bleka, feta och fula få leva våra patetiska liv i ensamhet!

Hail MW dock som firade menlösa pars dag på ett lysande sätt!! Applouse! :yoparty :bow

(man får dock hoppas det var i medicinskt syfte och att hon mår bra!)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...