Var fan?!

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Jag gillar fula brudar, det är jättebra! I alla fall enligt mina kompisar. Så fort vi ser på film, går ut eller någon annan gång när man får tillfälle att reflektera tjejer/kvinnors utseende så får jag jag skit. Alltid samma sak,

"-du har ju fan sämst smak i hela världen"

Men det är väldigt intressant hur det funkar, jag tycker det är atraktivt med speciella tjejer.

Snygga tjejer ala Britney Spears o CO finns det ju mängder av, inget speciellt med stora tuttar, blont hår och anorexia direkt.

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
landen skrev:
Jag gillar fula brudar, det är jättebra! I alla fall enligt mina kompisar. Så fort vi ser på film, går ut eller någon annan gång när man får tillfälle att reflektera tjejer/kvinnors utseende så får jag jag skit. Alltid samma sak,

"-du har ju fan sämst smak i hela världen"

Men det är väldigt intressant hur det funkar, jag tycker det är atraktivt med speciella tjejer.

Snygga tjejer ala Britney Spears o CO finns det ju mängder av, inget speciellt med stora tuttar, blont hår och anorexia direkt.

Det KAN ju vara som så att det är Du som har bra smak. Eller att Du växt ifrån detta silikoniserad blond tjej i kort-kort.....nej vad säger jag! Det växer man aldrig ifrån :yoparty
Själv har jag gett upp, tycker istället illa om förhållanden. Tror det kallas Intimitetsfobi eller något sådant. :dummer :kocko

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chrille skrev:
Nu motsäger du dig väl själv? Du är överens om hur fantastisk den rätta är men du förstår inte att vi alla vill träffa jjust denna individ??

Nu uttrycker jag mig slarvigt igen. Jag tror att det finns personer man kan trivas mycket bra med. Jag tror dock inte att det finns EN person som är den rätta. Det finns många som man kan trivas mer eller mindre bra med.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
CalleE skrev:
Det är bara att inse att man inte är värd nått på den marknaden förrns man har en skrynklig skjorta, bögsnodd runt halsen(halsduk alltså), gärna häftiga solglasögon. Gärna ska man vara en direkt kopia på någon dokusåpa-kändis.
Vänta lite här nu. Skrynklig skjorta är totalt ute, scarf likaså. Du som gillar MC kan med fördel köra med Diesel-jeans (bara 1600 kr) och Fox- eller Alpinestars-t-shirt (bara 500-600 kr). Kanske Good Year-dojor till (inte mer än 900 kr). Lite lagom hockeyfrilla är på (vaxet är din bästa vän), solglasögon och mössa inomhus borde bestraffas med dödsstraff. Du behöver inte vara en player, men å andra sidan är det väldigt dumt att köpa bil utan att provköra många olika modeller.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Plåtniklas skrev:
Jag föredrar att glädjas åt andras olycka.

Betyder det att jag är ond?

Du är ond. Jag är ond.
Du är piercad. Jag är piercad.
Är du över 1,75 m lång?
:hihi

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Skrynklig eller inte... För mig är vit skjorta och jeans det sexigaste jag kan tänka mig! :brynad Avklädningsreflexen utlöses direkt... :hihi

Särskilt på en välbyggd kropp, solbränd, somrig....damn... är det inte sommar snart! :)

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Chrille skrev:
Ahaaa!! Uttseendefixerad!!:fatta!

Lite... det ska ju finnas nåt man attraheras av! :tungan
Men mest för att jag är 1.78 m. Få killar pallar en tjej som är längre än de själva... :hihi

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Pillis skrev:
I min värld är killar onda.......... tills NÅGON bevisat motsatsen....
Tilläggas bör att d har inte hänt än...man är väl för snäll själv helt enkelt :död

kanske beror på vem man släpper in till sig!?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Flamma77 skrev:
Lite... det ska ju finnas nåt man attraheras av! :tungan
Men mest för att jag är 1.78 m. Få killar pallar en tjej som är längre än de själva... :hihi
Precis. Geometrin måste stämma.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
valmers skrev:
Precis. Geometrin måste stämma.

Geometri var faktiskt det enda inom matematiken som jag inte behövde anstränga mig för att fatta. :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln