Hade du sagt allt över 10 cm hade du blivit GSXR1100R:s stora idol.Flamma77 skrev:På den punkten du syfter på är allt över 15cm overkill...
Hade du sagt allt över 10 cm hade du blivit GSXR1100R:s stora idol.Flamma77 skrev:På den punkten du syfter på är allt över 15cm overkill...
Mcbudet skrev:kanske beror på vem man släpper in till sig!?
Pillis skrev:Skenet bedrar!! Kanske därför man alltid går på nitar
Mcbudet skrev:sånt som händer helt enkelt! tyvärr!
men inte mycket att göra men på`t igen bara så hittar man den rätta!
för alla killar är inte onda
The_Wanderer skrev:Ja, tjejer är onda!
Men det är oxå orsaken att jag nu kör hoj nu - införskaffade det hela efter att ha blivit dumpad (fick ju inte innan = ond).
Så även i sin ondska så kan det komma något gott ur det hela...
Och nu går man å väntar på att man ska hitta någon ny ond varelse som kommer att utnytja en tills hon har tröttnat på en och dumpar en i en kontainer
Pillis skrev:Säger du att du inte FICK köra hoj när du hade donna...du har väl en egen vilja människa...
landen skrev:Jag gillar fula brudar, det är jättebra! I alla fall enligt mina kompisar. Så fort vi ser på film, går ut eller någon annan gång när man får tillfälle att reflektera tjejer/kvinnors utseende så får jag jag skit. Alltid samma sak,
"-du har ju fan sämst smak i hela världen"
Men det är väldigt intressant hur det funkar, jag tycker det är atraktivt med speciella tjejer.
Snygga tjejer ala Britney Spears o CO finns det ju mängder av, inget speciellt med stora tuttar, blont hår och anorexia direkt.
Pillis skrev:Jo, men när man alltid råkar ut för rötäggen så e d väl inte konsigt att man börjar undra??? D känns som killar bara vill ha tjejer till EN sak, allt annat är för jobbigt...men men...nån dag ska väl någon bevisa att jag har fel...jag hoppas d iaf!
Plåtniklas skrev:Näe. Jag är snäll. Snäll som attan. Lång och snäll.
På åtta sidors trådande så har vi inte kunnat komma fram till var man hittar tjejer. Rackarns. Det kanske är krogen som gäller. Verkar ju f0nka för andra.
Pillis skrev:Jo, men när man alltid råkar ut för rötäggen så e d väl inte konsigt att man börjar undra??? D känns som killar bara vill ha tjejer till EN sak, allt annat är för jobbigt...men men...nån dag ska väl någon bevisa att jag har fel...jag hoppas d iaf!
Mcbudet skrev:EN sak är iof ganska trevlig med rätt person vid rätt läge!
men vissa kanske går för fort fram!? tror det var BB som sa: krogragg = hem till sängen
bevisa att du har fel!? skall vi på dejt
Farbror Bosse skrev:Hm...visst kan jag hålla med dig om att killar i allmänhet är relativt sex fixerade, men de tjejer som jag träffat är inte så dåliga de heller. Båda lika goda kålsupare?
En dag händer det!!
Pillis skrev:Jag har inte sagt att tjejer inte är lika sexfixerade ...men jag säger bara att d är roligare att lära känna en person (på ALLA plan) och inte bara dra hem nån från krogen för att få sej ett ligg...kalla mej tråkig men d e iaf min åsikt!
Pillis skrev:Jo, m rätt person vid rätt tillfälle är d TOPPEN men varför inte satsa på mer än ett engångsligg...
Mcbudet skrev:Klart man kan satsa på mer än ett engångsligg!
men vart finns dom tjejjerna som vill mer!?!
Blackninja skrev:Vad djup du är då
Pillis skrev:I Falkenberg........???
Flamma77 skrev:Du är ond. Jag är ond.
Du är piercad. Jag är piercad.
Är du över 1,75 m lång?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati