Var fan?!

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
sånt som händer helt enkelt! tyvärr!

men inte mycket att göra men på`t igen bara så hittar man den rätta!

för alla killar är inte onda




Pillis skrev:
Skenet bedrar!! Kanske därför man alltid går på nitar :confused:
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Näe. Jag är snäll. Snäll som attan. Lång och snäll.

På åtta sidors trådande så har vi inte kunnat komma fram till var man hittar tjejer. Rackarns. :huvet Det kanske är krogen som gäller. Verkar ju f0nka för andra. :)
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Mcbudet skrev:
sånt som händer helt enkelt! tyvärr!

men inte mycket att göra men på`t igen bara så hittar man den rätta!

för alla killar är inte onda

Jo, men när man alltid råkar ut för rötäggen så e d väl inte konsigt att man börjar undra??? D känns som killar bara vill ha tjejer till EN sak, allt annat är för jobbigt...men men...nån dag ska väl någon bevisa att jag har fel...jag hoppas d iaf!
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
Ja, tjejer är onda!
Men det är oxå orsaken att jag nu kör hoj nu - införskaffade det hela efter att ha blivit dumpad (fick ju inte innan = ond).
Så även i sin ondska så kan det komma något gott ur det hela...
Och nu går man å väntar på att man ska hitta någon ny ond varelse som kommer att utnytja en tills hon har tröttnat på en och dumpar en i en kontainer :huvet
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
The_Wanderer skrev:
Ja, tjejer är onda!
Men det är oxå orsaken att jag nu kör hoj nu - införskaffade det hela efter att ha blivit dumpad (fick ju inte innan = ond).
Så även i sin ondska så kan det komma något gott ur det hela...
Och nu går man å väntar på att man ska hitta någon ny ond varelse som kommer att utnytja en tills hon har tröttnat på en och dumpar en i en kontainer :huvet

Säger du att du inte FICK köra hoj när du hade donna...du har väl en egen vilja människa... :huvet
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
Pillis skrev:
Säger du att du inte FICK köra hoj när du hade donna...du har väl en egen vilja människa... :huvet

Nupe, U lead and i obey!

Nä så illa är det inte men fanns inte någon ekonomi just då heller... nu vet jag bättre :kocko pengar finns på banken :tummenupp
 

Farbror Bosse

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Linköping
Hoj
Honda Fireblade
Re; Fula brudar...??

landen skrev:
Jag gillar fula brudar, det är jättebra! I alla fall enligt mina kompisar. Så fort vi ser på film, går ut eller någon annan gång när man får tillfälle att reflektera tjejer/kvinnors utseende så får jag jag skit. Alltid samma sak,

"-du har ju fan sämst smak i hela världen"

Men det är väldigt intressant hur det funkar, jag tycker det är atraktivt med speciella tjejer.

Snygga tjejer ala Britney Spears o CO finns det ju mängder av, inget speciellt med stora tuttar, blont hår och anorexia direkt.


.... :D Kan inte göra annat än att hålla med dig i vad du säger, så jäkla rätt! :rofl

I övrigt när det gäller kvinnor så finns det två viktiga stadier här i livet. Innan de passerar 25 års strecket så är det endast grabbar med snöre runt halsen, solbrända, vältrimmade kroppar och allmänt kaxiga som faller dem i smaken. Spännande, farligt och mystiskt är det som tilltalar damerna, men när de sedan blir "hårt" dumpade så står de alltid där lika förvånade och undrade över vad som egentligen hände. I jakten på berkäftelse svär och lovar de att aldrig gå på samma mina utan hamnar åter snart i klistret. Under dessa år ratar de mjuka och trogna killar, som egentligen är en betydligt säkrare inverstering på lång sikt, till förmån för kopior av "Ken"(Barbies Ken). När de vaknar upp så är det redan kört, för då har en majoritet av alla "vanliga" grabbar redan hittat sin partner...(många år av forskning och egna studier inom området, men så blir det lätt om man inte ser ut som Di Caprio)

Blondiner med silicon pumpade bröst :tuttar är till för fantasierna, verkligheten är en annan. Låt Barbie brudarna vara kvar i fantasierna och sikta in er på de tjejer som ni möter i vardagen, på skolan, jobbet eller varför inte nere på kvartersbutiken runt hörnet. Innan dess är väl rådet, lev livet som singel och ha skoj. Livet är alldeles för kort för att gå omkring och oroa sig för att man skall bli ensam resten av livet. Rätt vad det är så händer det!!! :tummenupp

....sambo sedan många år och nu även lyckligt gift :D
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
EN sak är iof ganska trevlig med rätt person vid rätt läge!
men vissa kanske går för fort fram!? tror det var BB som sa: krogragg = hem till sängen


bevisa att du har fel!? skall vi på dejt :)

Pillis skrev:
Jo, men när man alltid råkar ut för rötäggen så e d väl inte konsigt att man börjar undra??? D känns som killar bara vill ha tjejer till EN sak, allt annat är för jobbigt...men men...nån dag ska väl någon bevisa att jag har fel...jag hoppas d iaf!
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
ta det som det kommer!!!
lägenhets festar funkar oxå!
Plåtniklas skrev:
Näe. Jag är snäll. Snäll som attan. Lång och snäll.

På åtta sidors trådande så har vi inte kunnat komma fram till var man hittar tjejer. Rackarns. :huvet Det kanske är krogen som gäller. Verkar ju f0nka för andra. :)
 

Farbror Bosse

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Linköping
Hoj
Honda Fireblade
Re; Rötägg

Pillis skrev:
Jo, men när man alltid råkar ut för rötäggen så e d väl inte konsigt att man börjar undra??? D känns som killar bara vill ha tjejer till EN sak, allt annat är för jobbigt...men men...nån dag ska väl någon bevisa att jag har fel...jag hoppas d iaf!


Hm...visst kan jag hålla med dig om att killar i allmänhet är relativt sex fixerade, men de tjejer som jag träffat är inte så dåliga de heller. Båda lika goda kålsupare? :rolleyes:


En dag händer det!!
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Mcbudet skrev:
EN sak är iof ganska trevlig med rätt person vid rätt läge!
men vissa kanske går för fort fram!? tror det var BB som sa: krogragg = hem till sängen


bevisa att du har fel!? skall vi på dejt :)

Jo, m rätt person vid rätt tillfälle är d TOPPEN men varför inte satsa på mer än ett engångsligg...
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Farbror Bosse skrev:
Hm...visst kan jag hålla med dig om att killar i allmänhet är relativt sex fixerade, men de tjejer som jag träffat är inte så dåliga de heller. Båda lika goda kålsupare? :rolleyes:


En dag händer det!!

Jag har inte sagt att tjejer inte är lika sexfixerade :tungan ...men jag säger bara att d är roligare att lära känna en person (på ALLA plan) och inte bara dra hem nån från krogen för att få sej ett ligg...kalla mej tråkig men d e iaf min åsikt! :yoparty
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Pillis skrev:
Jag har inte sagt att tjejer inte är lika sexfixerade :tungan ...men jag säger bara att d är roligare att lära känna en person (på ALLA plan) och inte bara dra hem nån från krogen för att få sej ett ligg...kalla mej tråkig men d e iaf min åsikt! :yoparty

Vad djup du är då :tungan
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Klart man kan satsa på mer än ett engångsligg!
men vart finns dom tjejjerna som vill mer!?!

Pillis skrev:
Jo, m rätt person vid rätt tillfälle är d TOPPEN men varför inte satsa på mer än ett engångsligg...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top