Var fan?!

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Anneli skrev:
Jaså? Upp till bevis! :hoppa

Nej, det törs jag inte då det redan är förklarat från fler håll här att kvinnor är onda. Om jag således blottar den ömma punkt, kallad snällhet, så kommer du automatiskt i egenskap av kvinna använda det mot mig... Inget personligt... det bara är så. :tungan
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
DreeTman skrev:
Nej, det törs jag inte då det redan är förklarat från fler håll här att kvinnor är onda. Om jag således blottar den ömma punkt, kallad snällhet, så kommer du automatiskt i egenskap av kvinna använda det mot mig... Inget personligt... det bara är så. :tungan

Kunde inte sagt det bättre själv! Man är för snäll, en djävla slagpåse som ondsinta kvinntimmer använder för att slå på! Men inte får man massor tillbaka den dagen man behöver det inte, nejdå!

Vi ska inte utveckla det där... men låt oss säga att jag äger en bil, det gör inte många studenter här... man är inte bara för snäll, man är korkad också!

Borde leva efter:
"No fuck, no ride!"
 

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Men grabbar, sluta fåna er nu. Tjejer är inte alls så farliga som de kan verka på film och sådär. :D
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
DreeTman skrev:
Nej, det törs jag inte då det redan är förklarat från fler håll här att kvinnor är onda. Om jag således blottar den ömma punkt, kallad snällhet, så kommer du automatiskt i egenskap av kvinna använda det mot mig... Inget personligt... det bara är så. :tungan



Nej de ÄR inte så. Jag är det snälligaste man kan hitta faktiskt. :)
 

Davve84

'En jävel på att Fega !
Gick med
9 Nov 2003
Ort
Globen
Hoj
VX 800
Plåtniklas skrev:
Var i självaste h-vete hittar man tjejer som man gillar utseendet på?! Det kanske är mig det är fel på men jag tycker att dom flesta tjejer man ser på stan/krogen verkar vara stöpta i samma form. Nu ska man inte komma och påstå att dom inte är snygga, för det är många, men var är personligheten? Måste man se ut som alla andra för att bli accepterad i tjejernas värld?

Jag vill ha en, smakligt, piercad flicka med rätt stil. Bra musiksmak och vettiga åsikter. Tack. Nu ska jag ta och bli munk för en sån kommer man nog inte kunna hitta. :huvet

Ja, det är bara den allt för långa vintern som börjar kännas.


Köp en du kan ha i garderoben hemma i sovrumet :lol så kan du måla henne som du vill ha henne :tuttar

obs hon e uppblåsbar





rofl :lol :lol :arsele
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
.... Utseendet korresponderar över huvud taget inte med intelligensen. Det finns fula brudar som är spåndumma också (ja, tyvärr). Du kan knappast alls se en människas personlighet på utsidan. ...
Jo det gör det! Generellt sett så underlättar en snygg utsida här i livet med jämna mellanrum vilket automatiskt innebär att man som snygging inte behöver använda andra sidor lika ofta. Som liten fuling har man bara kvalitet att förlita sig på, som snygging kan man smita genom att bara vara snygg...

Generellt asså


....
Macho Woman skrev:
Dessutom undrar jag varför det är så himla viktigt att hitta någon att vara tillsammans med. Den man råkar träffa, när man är i full färd med att leva sitt eget liv, men som ändå blir så viktig att den är värd att prioritera: den personen är den rätta.

Nu motsäger du dig väl själv? Du är överens om hur fantastisk den rätta är men du förstår inte att vi alla vill träffa jjust denna individ??

Den rätta/-e vänder upp och ner på världen, nya perspektiv och värderingar gör sig gällande vilket inebär 'att leva sitt liv' har ett före och efter. För mig personligen finns det INGET bättre med att befinna sig i 'före'-fasen och fler lever efter den tron. Naturligtvis letar vi. :)
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Davve84 skrev:
Köp en du kan ha i garderoben hemma i sovrumet :lol så kan du måla henne som du vill ha henne :tuttar

obs hon e uppblåsbar

Men se till så det är "the real shit", inget billigt 500-kronors skit från Maxs. Riktiga grejor beställer du från:

http://www.realdoll.com/

(men fråga inte var jag fått länken ifrån :D :D )

edit: Närmare undersökning visar att de går att pierca. Där har du din drömbrud :rofl :rofl
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top