Var fan?!

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
När tjejerna här sa att man ska vara en modell med stora bröst så är det inte så i många fall för vem vill egentligen ha en sån som man aldrig kan ha i fred? Och dem där modellerna är OFTAST ( säger inte alla ) rent ut sagt bimbos ju som även tilllåter killarna att röra vid dem lite här och var.
Så jag vet inte hur dem andra killarna håller med mig men så är det ofta tycker jag iallafall ( Jag är ju iofs bara 17år, fyller 18 ) men på dem festerna jag går på så är där ENDAST sånna brudar och jag brukar verkligen ge dem den där blicken "DRA ÅT HELVETE" till dem för dem ska inte komma närma mig, sådana brudar äcklar mig helt enkelt.
Men visst ska tjejerna se skapliga ut också ju men det gör dem flesta om dem klär sig rätt, ser till så dem inte har 1 liter mjäll i håret och ovårdat med mera med mera.

// mvh Q

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Quaya skrev:
När tjejerna här sa att man ska vara en modell med stora bröst så är det inte så i många fall för vem vill egentligen ha en sån som man aldrig kan ha i fred? Och dem där modellerna är OFTAST ( säger inte alla ) rent ut sagt bimbos ju som även tilllåter killarna att röra vid dem lite här och var.
Så jag vet inte hur dem andra killarna håller med mig men så är det ofta tycker jag iallafall ( Jag är ju iofs bara 17år, fyller 18 ) men på dem festerna jag går på så är där ENDAST sånna brudar och jag brukar verkligen ge dem den där blicken "DRA ÅT HELVETE" till dem för dem ska inte komma närma mig, sådana brudar äcklar mig helt enkelt.
Men visst ska tjejerna se skapliga ut också ju men det gör dem flesta om dem klär sig rätt, ser till så dem inte har 1 liter mjäll i håret och ovårdat med mera med mera.

// mvh Q
Jag tror det var så vackert skrivet så jag får hålla med dig på allt ... förutom det där med åldern på en själv :D

Terpa

Terpa
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Yamaha FJR1300
Plåtniklas skrev:
Var i självaste h-vete hittar man tjejer som man gillar utseendet på?! Det kanske är mig det är fel på men jag tycker att dom flesta tjejer man ser på stan/krogen verkar vara stöpta i samma form. Nu ska man inte komma och påstå att dom inte är snygga, för det är många, men var är personligheten? Måste man se ut som alla andra för att bli accepterad i tjejernas värld?

Jag vill ha en, smakligt, piercad flicka med rätt stil. Bra musiksmak och vettiga åsikter. Tack. Nu ska jag ta och bli munk för en sån kommer man nog inte kunna hitta. :huvet

Ja, det är bara den allt för långa vintern som börjar kännas.
If you wanna be happy for the rest of your life
dont make a pretty woman your wife.
think :kocko

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
sharpedge skrev:
Jag tror det var så vackert skrivet så jag får hålla med dig på allt ... förutom det där med åldern på en själv :D

He he, tackar... jo kan också själv hålla med... en ålder på 21 år sen stanna där hade varit perfekt :/ Men sånt händer ju aldrig :(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gaaaaaaaaaah helvete. 234789 sidor med bara raggningsrepliker.
Okej, Plåtniklas och Flamma77. Ni kan ju träffas på lördag vettja :yoparty

Pillis. jag släpar med mig några snygga pojkar när jag kommer o hälsar på dig i sommar.

Är det nu man skall vara kåt, glad och tacksam för att man redan har sitt på det torra? :rolleyes:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bikerbitch skrev:
Är det nu man skall vara kåt, glad och tacksam för att man redan har sitt på det torra? :rolleyes:
Nej, det är nu du ska gräma dig över att behöva köra samma bil år ut och år in, när det kommer nya modeller hela tiden.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
valmers skrev:
Nej, det är nu du ska gräma dig över att behöva köra samma bil år ut och år in, när det kommer nya modeller hela tiden.
Men om bilen man kör är fantastiskt djävla bra och underbar då?
Behöver man gräma sig ändå?

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Aha, ere du som e dejtfixaren. Pillis tyckte jag var för gammal, jag var dum nog att berätta min ålder precis innan jag skulle fria. Då fick hon en chock :D
Var e alla snygga, trevliga lite äldre tjejer här på forumet. Alla verkar ju var så unga ju, känner du någon som är typ runt 30+ eller så? Eller är det bara unga singlar som vågar sig in här :va :huvet :gnissla
Bikerbitch skrev:
Gaaaaaaaaaah helvete. 234789 sidor med bara raggningsrepliker.
Okej, Plåtniklas och Flamma77. Ni kan ju träffas på lördag vettja :yoparty

Pillis. jag släpar med mig några snygga pojkar när jag kommer o hälsar på dig i sommar.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Bikerbitch skrev:

Du e ju bara föööör shysst asså! :banana Men duuu...jag vill ha en 100% ÄRLIG kille m charm & humor...gärna mellan 25-30 år...det största kravet jag har på en kille just nu är dock att han är SINGEL...*suck*...d finns såååå många upptagna killar som bara är ute efter nåt "skoj" vid sidan om...:(...jag vill ju att killen ska vilja ha mej på "heltid" lixom...
Haha...d där lät ju som en kontakannons... :tungan Ska du va både festfixare och kärleksförmedlare i år??? :yoparty

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Mcbudet skrev:
Jag har juh redan en dejt med Pillis!!

Har vi??? När??? Just d...till våren när du är svettig & läderklädd! :va Måste erkänna att jag hellre dejtar en kille UTAN skinnställ och gärna nyduschad...svettig får man bli sen :tungan :tuttar

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Pillis skrev:
Du e ju bara föööör shysst asså! :banana Men duuu...jag vill ha en 100% ÄRLIG kille m charm & humor...gärna mellan 25-30 år...det största kravet jag har på en kille just nu är dock att han är SINGEL...*suck*...d finns såååå många upptagna killar som bara är ute efter nåt "skoj" vid sidan om...:(...jag vill ju att killen ska vilja ha mej på "heltid" lixom...
Haha...d där lät ju som en kontakannons... :tungan Ska du va både festfixare och kärleksförmedlare i år??? :yoparty

Finns det så många killar som vill ha "skoj" vid sidan om?
Vad är det fel med killar?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Pillis skrev:

Heeeeeej! :crash

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Pillis skrev:
Jag e ärlig o definitivt singel :kär
Klarar alltså båda kraven :)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Pillis skrev:
Har vi??? När??? Just d...till våren när du är svettig & läderklädd! :va Måste erkänna att jag hellre dejtar en kille UTAN skinnställ och gärna nyduschad...svettig får man bli sen :tungan :tuttar
Vad är det för fel på svett och läder helt plötsligt? ;)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring