Var finns godaste hojkäket?

Var finns godaste hojkäket?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

SpeedKing!

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Västerås
Hoj
70-tals suzuki
Raggarmålet på gideonsbergsgrillen i v-ås ska vara mäktigt. Jag har själv aldrig vågat prova....
2*200 gram kött i jätteburgare, en kebablåda med strips och en tvåliters cola för 89:-

Låter mäktigt! Säljer rätt bra under Power Meet har jag hört!
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
jo det var ju därför svt bemödade sig med att göra ett inslag om grillen:va

eller som per zetterberg sa- bara moset på torggrillen e värt att komma hem för:tungan

Jag låter det faktum att du försvarar ett korvmos tala för sig själv.. :)

Närå kompis, visst det är gott och så. Men det är inte så att man skulle vallfärda dit för att äta bara det. Sen att SVT gjort ett reportage om det, säger inte speciellt mycket.. dom har språka på serbokratiska också.

Reb0
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag låter det faktum att du försvarar ett korvmos tala för sig själv.. :)

Närå kompis, visst det är gott och så. Men det är inte så att man skulle vallfärda dit för att äta bara det. Sen att SVT gjort ett reportage om det, säger inte speciellt mycket.. dom har språka på serbokratiska också.

Reb0


visst e det gott å så, ingen som har sagt att folk borde vallfärda hit men som jag skrev, har folk vägarna förbi och aldrig testat sveriges bästa HEMLAGADE MOS så är det värt besväret att köa för en halv special om det suger i tunntarmen, fan torggrillen är ju den enda turistatraktion vi har i falkenberg:D och dom kan sin mos:tungan
 

mickej82

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
zx9r -96 Våga vägra grönt
McD's BigTasty är ju alltså toppklass, ett riktigt lyft för mcd när den kom enligt mig.
Men det är klart, hojen går ju lite sämre efter några såna mål :rolleyes:
Pommes på McD är oftast hemska, där leder BurgerKing överlägset!

Någon som råkar glida förbi åkersberga på kustvägen (276) upp till norrtälje från stockholm nångång kanske? Missa inte Tommys Grill, rondellen vid statoil!
Deras hamburgarmenyer är fina, Tommys hemliga sås.. mmmmmh :tummenupp :D

Hungrig jag blir av allt mat-snack... :rolleyes:
 
Last edited:

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Snackar vi gött mos?? då får ni fan ta vägen om Oves Gatukök i Sävedalen utanför Göteborg...

Snacka om GÖTT MOS:tummenupp :tummenupp
 

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Ort
dalarna
Hoj
Hayabusa -03 Biltema Editon
Att hojåkare gärna stannar, snackar skit och tar en burgare är ju ingen nyhet. De har ju tom döpt mc-donalds efter att det just är så många hojåkare där. :rolleyes: Precis som Brasilien döpte sin flod efter volvos säljsucce. :rolleyes: Nåja nog om det, jag la upp en poll.

Den inte helt partiska originaltråden

Var finns godaste hojkäket?

Skriv gärna ner de lokala specialiteterna så man kan göra en bra hoj tur utefter förträffliga grillar!


/Fredde
American pizza today i Leksand är bra
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Tror det var i lycksele man kunde köpa calzone med inbakad hamburgare med strips i.....den e smarrig
 

finnpower

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Anderstorp
Hoj
Blackbird -07:a Svart
Kroatorpet i Huskvarna, deras specialmacka "Kroatorpare" med 7 sorters pålägg går inte av för hackor, väl värd att prova.
F*n va hungrig jag blev.
 

Mike99

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
Hemma
Hoj
CBR 1000RR-07
Vegabaren är helt ok...snabbt som fan går det att få maten...och gott är det oxå :)...och dessutom trevlig personal med.

Annars så tycker jag en Kebab sitter rätt bra med. men smaken/kvalitén på kebaberna är tyvärr kraftigt varierande beroende på vart man äter. vissa smakar ingenting och har grönsaker som passerat bäst före datum för länge sen medans vissa är mycket smakfulla och "färska", sen är det bra om det är lite drag i såsen med så man får rapa "den starka såsen" i några mil till på hojen :)

Men annars brukar det bli en Big Mac...dom håller i varje fall en någorlunda jämn smak/kvalité oavsett vilken donalds man än käkar på....enligt mina erfarenheter i varje fall.
 

Zozzy

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Långshyttan
Hoj
Kawasaki zx9r -98, Suzuki LT 50 -95:a
Skakar vi liv i den här tråden igen!
Äta gott så åker ni till Abbes grillemoj i Långsta!
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Vara ute och brassa satan, åka hem till någon, deras tant har tänt grillen, ölen kommer direkt från kylen, bättre blir det inte.
Annars en korv och en kaffe på statoil.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top