Var har de blivit av?

Vet du inte att jag har en femstegs avvänjningskurs för sporthoj.com-beroende?

Vi börjar lite försiktigt med att prata med människor i verkligheten och övergår till slut med att jag byter elevens SH-lösenord så att han ej längre kan logga in här.

Skriv upp mig på listan! :D

Henrik

Forum har alltid varigt för oss misslyckade individer så de har väl som sagt tagit sig i kragen å skärpt sig..

Det finns en hemlig forumsdel där bara vi coola killar kan andas ut och diskutera trimning av våra brandgula puch dakotas.
Många skriver numera endast i den delen. Resterande är aktiva på bukefalos.

97,4% av fallen beror på att byggherren blivit pussy whipped av cherringen.

De övriga 2,6% som inte har nån cherring har sadlat om och börjat med korsstygnsbroderi istället efter att budgeten gått överstyr och fogden gjort rent hus i garaget.

Folk kanske har annat för sej. Själv åker jag längdskridskor skidor, carverskidor, snowboard, men jag har inte börjat kastat diskus ännu för den försvinner i snön:glömdet

Jag saknar Dominator-rocks. :(
Hade man brytt sig om vad som är bra för en så hade man följt de som lämnar men det är ju tyvär på ren automatik man öppnar ett sh-fönster som man slösurfar bort sitt liv.
Sh är som alcohol, svårt att hålla på lagom nivå (kolla valfri sh fest :D)

Jag saknar Dominator-rocks. :(

Håller med, enda personen jag faktiskt kommer i håg (av förr i tiden folket) o saknar på forumet. Tråkigt att han försvann, finns ju vissa som påstår att han finns kvar men under ett annat nick, men jag tror inte det. :(

Håller med, enda personen jag faktiskt kommer i håg (av förr i tiden folket) o saknar på forumet. Tråkigt att han försvann, finns ju vissa som påstår att han finns kvar men under ett annat nick, men jag tror inte det. :(

Äh, du saknar bara hans saftiga biceps. :hihi

Nä, han var faktiskt rätt rolig. Synd.

Vem väckte lika mycket debatt som Suzuki Lover?

Jag kommer alltid att tänka på Mingves när jag hör Suzuki Lover... Vet inte riktigt varför, men Mingves var det också ett tag sedan man hörde av. Ingen kunde komma med små osäkra frågor som Mingves:D

*/ ?>
Back