Var har de blivit av?

Det finns en hemlig forumsdel där bara vi coola killar kan andas ut och diskutera trimning av våra brandgula puch dakotas.
Många skriver numera endast i den delen. Resterande är aktiva på bukefalos.

97,4% av fallen beror på att byggherren blivit pussy whipped av cherringen.

De övriga 2,6% som inte har nån cherring har sadlat om och börjat med korsstygnsbroderi istället efter att budgeten gått överstyr och fogden gjort rent hus i garaget.

Folk kanske har annat för sej. Själv åker jag längdskridskor skidor, carverskidor, snowboard, men jag har inte börjat kastat diskus ännu för den försvinner i snön:glömdet

Jag saknar Dominator-rocks. :(
Hade man brytt sig om vad som är bra för en så hade man följt de som lämnar men det är ju tyvär på ren automatik man öppnar ett sh-fönster som man slösurfar bort sitt liv.
Sh är som alcohol, svårt att hålla på lagom nivå (kolla valfri sh fest :D)

Jag saknar Dominator-rocks. :(

Håller med, enda personen jag faktiskt kommer i håg (av förr i tiden folket) o saknar på forumet. Tråkigt att han försvann, finns ju vissa som påstår att han finns kvar men under ett annat nick, men jag tror inte det. :(

Håller med, enda personen jag faktiskt kommer i håg (av förr i tiden folket) o saknar på forumet. Tråkigt att han försvann, finns ju vissa som påstår att han finns kvar men under ett annat nick, men jag tror inte det. :(

Äh, du saknar bara hans saftiga biceps. :hihi

Nä, han var faktiskt rätt rolig. Synd.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S