Jag åkte Uppsala - Öland förra sommaren på min cbr 125. Dock så stannade jag där i några dagar innan jag åkte hem. Så visst funkar det.25mil i onsdags. Sen blev man magsjuk..
Vågar man åka ner till kalmar -> vimmerby o sen hem igen på en 125a?
Jag åkte Uppsala - Öland förra sommaren på min cbr 125. Dock så stannade jag där i några dagar innan jag åkte hem. Så visst funkar det.25mil i onsdags. Sen blev man magsjuk..
Vågar man åka ner till kalmar -> vimmerby o sen hem igen på en 125a?
De olika gröna pluttarna är bonuslokationer som dokumenterats och gav poäng.
Lite asfalt, lite grus, lite renbete, lite sniffa på Ryssland, lite midnattssol, lite blåst, rätt mycket regn.
Kul sväng!
Herrejävlar vad ni kör, jag som trodde mina 150 mil sen kortet togs för en månad var mycket
Köpte mig en svart Gixxer 1000 nu i måndags, osedd lite utanför Sundsvall (Bor i Norrköping). Tog tåget upp, kikade swishade och körde iväg. Provkörning sker på vägen hem stod det i annonsen. 66 mil blev det, det regnade ner till Uppsala. Hela svängen tog 4 timmar, nu börjar corden synas på bakre sulan
Lite blöt, och lite lomhörd och skallebank när man vaknade. Annars är det inte så hemskt som folk säger att köra långt. Är 185cm över havet, har kört en gixxer k7 som nyast innan och tycker jag satt lika bra på k1an.
Kan rekommendera öronproppar, kör aldrig utan. Glömde de när jag skulle in till nkpg och tillbaka. Helt fruktansvärt. Apoteket har(hade tidigare iaf) proppar som ser ut som granar med snöre imellan, funkar mycket bra.
Till topic, har kört mc i 10 år men längsta turen tror jag är 30 mil.
Fantomen är känd under många namn heter det ju, Mr Walker är ett. Och detsamma gäller vår orätte förare, skulle tro att han även lystrar till "Hampe". Många mil blir'e...Hur många Ironbutt's har det blivit? Det är inte du som är Hampe va?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|