nicke skrev:hur gick det nu då?, din självsäkra lille man,, men de e bra att man är självsäker inför ett sådant prov,, men man ska inte bli allt förmycket självsäker..
StewOo skrev:3 fel hadde jag..=) max altal fel man får ha är 10..så de gick nog helt ok...
Padde skrev:Grattis!!!!
"Bara" uppkörningen kvar.
CayLe skrev:Min prövotid går ut om en månad, Det ni
StewOo skrev:3 fel hadde jag..=) max altal fel man får ha är 10..så de gick nog helt ok...
NSR_Martin skrev:Grattis!
Men 13 fel får man ju ha, man ska ha 52 och kan få 65... Jag hade med 62...
Jag hade också 63 (B-teorin).CayLe skrev:Jag hade 63
SpeedAbuser skrev:Jag hade också 63 (B-teorin).
SpeedAbuser skrev:Öhhhhh!
Det är du som ska sluta härma mig! Jag var faktiskt först med att klara teorin för A1.
Jag hade B-kortet före dej.CayLe skrev:Jag hade körkortet före dej, så tyst påre.
SpeedAbuser skrev:Jag hade B-kortet före dej.
Haha. Jag vet.CayLe skrev:Jag har aldrig kört av vägen.
SpeedAbuser skrev:Haha. Jag vet.
Jag är bäst.
Japp. Jag måste erkänna att jag är ganska impad. Trodde inte att ni var såna grümma vedhuggargubbar.CayLe skrev:... på att köra av vägen och låta mej hugga ner träden, ska vi hämta ett av träden och ha som hjulgran?
NSR_Martin skrev:Grattis!
Men 13 fel får man ju ha, man ska ha 52 och kan få 65... Jag hade med 62...
BTW, ska du köra din hoj på manöverprovet? Blir inte det lite knepigt? En 125 är ju klen rakt fram så man får ta igen det med broms o sväng, men, en custom är inte byggd för att va nån räserhoj...? Eller är det så gott om tid så manklarar det endå? (nu kommer man säkert få massa skit för detta, fast man bara frågar, det är hopplöst...)
Själv övningskör jag för fultt, har inte problem med nått... Får nog börja höra om återbudstid...
StewOo skrev:på åland är det 55 frågor, och man får ha 10 fel...jag hade 52 rätt av 55 möjliga... BTW så är maöverprovet nästan omöjligt att göra med en sporthoj eller en custom, så jag skall göra det med en Suzuki DR, den är lite smidigare...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |