var ju inte så bra..

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
nicke skrev:
hur gick det nu då?, din självsäkra lille man,, men de e bra att man är självsäker inför ett sådant prov,, men man ska inte bli allt förmycket självsäker..

3 fel hadde jag..=) max altal fel man får ha är 10..så de gick nog helt ok... :yoparty

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
StewOo skrev:
3 fel hadde jag..=) max altal fel man får ha är 10..så de gick nog helt ok... :yoparty

Grattis!
Men 13 fel får man ju ha, man ska ha 52 och kan få 65... Jag hade med 62... :tummenupp

BTW, ska du köra din hoj på manöverprovet? Blir inte det lite knepigt? :va En 125 är ju klen rakt fram så man får ta igen det med broms o sväng, men, en custom är inte byggd för att va nån räserhoj...? Eller är det så gott om tid så manklarar det endå? (nu kommer man säkert få massa skit för detta, fast man bara frågar, det är hopplöst...)

Själv övningskör jag för fultt, har inte problem med nått... Får nog börja höra om återbudstid...

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
CayLe skrev:
... på att köra av vägen och låta mej hugga ner träden, ska vi hämta ett av träden och ha som hjulgran?
Japp. Jag måste erkänna att jag är ganska impad. Trodde inte att ni var såna grümma vedhuggargubbar. :tummenupp

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
NSR_Martin skrev:
Grattis!
Men 13 fel får man ju ha, man ska ha 52 och kan få 65... Jag hade med 62... :tummenupp

BTW, ska du köra din hoj på manöverprovet? Blir inte det lite knepigt? :va En 125 är ju klen rakt fram så man får ta igen det med broms o sväng, men, en custom är inte byggd för att va nån räserhoj...? Eller är det så gott om tid så manklarar det endå? (nu kommer man säkert få massa skit för detta, fast man bara frågar, det är hopplöst...)

Själv övningskör jag för fultt, har inte problem med nått... Får nog börja höra om återbudstid...

på åland är det 55 frågor, och man får ha 10 fel...jag hade 52 rätt av 55 möjliga... BTW så är maöverprovet nästan omöjligt att göra med en sporthoj eller en custom, så jag skall göra det med en Suzuki DR, den är lite smidigare...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
StewOo skrev:
på åland är det 55 frågor, och man får ha 10 fel...jag hade 52 rätt av 55 möjliga... BTW så är maöverprovet nästan omöjligt att göra med en sporthoj eller en custom, så jag skall göra det med en Suzuki DR, den är lite smidigare...

Oki, konstiga regler, trodde samma gälde över hela sverige...

Omöjligt på sporthoj? :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...