Vad trevligt! Hoppas jag löser det, men om det skulle skita sig så kanske jag dyker förbi? Jobbar du med försäljning eller i verkstaden?
Svar: nej...
Hållaren är inte lika bred som en svensk reg.plåt. Dock får plåten plats så att blinkersen syns på sidan av den utan några som helst problem.
Jag kapade reflexen på mitten (kortsida till kortsida), sedan tog jag och la undan den halvan där e-märkningen är.
Bende sen upp den andara halva så att självaste reflexen lossnade från den svarta "hållaren/baksida". Av denna slipade jag till ett "lock" som jag sedan superlimmade fast på den delen av reflexen som jag skulle använda.
Sist men inte minst tog jag och rev/skrapade bort den befintliga tejpen på baksidan av reflexen och satte dit en annan som håller mycket bättre.
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |