Nyteknik
Bannad
Som jag skrev:Ha Ha .. Det var väl ändå något Du kände igen
”Jag tycker också att han var alldeles för ouppmärksam och uppehöll sig för mycket vid sådant som inte hände på banan”
Som jag skrev:Ha Ha .. Det var väl ändå något Du kände igen
Har aldrig hört honom säga det och dig litar jag inte påHåller med om att urnicle/Whitham - framförallt Whitham - är bra. Fast frågan är hur du kan gilla Whitham som ju anser att 125.or är de bästa hojarna?
Jag och många med mig betalar dyra pengar för Viasat Motor. Då ska man inte behöva stå ut med någon katastrofal Dahlbom eller någon annan svamlare.Att ni orkar, kan ni inte starta en Lyon tråd också ?
Whitham som ju anser att 125.or är de bästa hojarna?
Fråga Dahlbom. Han har också missat att RR handlar om att köra så fort som möjligt runt en bana.Bästa hojarna ?
Då undrar man ju till vilken gällande relation/avseende ??
Bäst någonsin var kombinationen Toby Moody + Dennis Noyes i kommentatorbåset + Randy Mamola i depån. Oslagbart men ett minne blott.
/QUOTE]
.......håller med helt och fullt - har under 20 år följt diverse motorsport närmast maniskt och ALDRIG har NÅGON/NÅGRA varit ens i närheten av dessa mästare.
Kan inte mer än instämma i att engelska kommentatorena e bäst
Det sura e att vi inte kan få välja vad vi vill ha.
När racet i Qatar blev uppskjutet å svenskarna satt på flyget fick vi ju utsändningen med engelsk kommentering.
Jag kontaktade Viasat efter det och undrade om dom inte kunde låta det engelska ljudspåret ligga kvar så vi med egen parabol kunde välja själva,
Men inte ett svar på det mail inte!
Tycker Janne och Tobias e rätt OK, däremot e ju stiggy som kall sirap
Han är bara för sorglig.Såg WSS-racet i går på Eurosport med Dahlbom och Hulth. Tror ni inte att Dahlbom var tvungen att prata 250 ett tag, den optimala racehojen, att han haft sorgeband ett år osv. Hulth försökte med att utvecklingen går framåt men det bet inte på Dahlbom.
Han är bara för sorglig.
Jag står nog på båda sidor om staketet, i så fall.Eller underbar.
Det beror på viken sida av staketet man står på, har du tänkt på det någon gång?
Vet ej vad kommentatorerna heter på BBC Men deras motogp sändning är guld
Mkt bra build up inför race ...
Eller underbar.
Det beror på viken sida av staketet man står på, har du tänkt på det någon gång?
Ingen av de svenska kommentatorer som viasat har använt sig av är toppen men Janne Blomqvist är under all kritik. Han svamlar om ditt och datt och ofta om saker han inget vet. Han blir extatisk över att någon kapat en hundradel under första träningen mm. Dahlbom kan i alla fall road racing men jag kan hålla med vissa att han snackar för mycket om 250 och gamla tider men jag kan ta det om jag slipper Janne. Av de som verkar finnas till hands skulle jag önska Dahlbom med Stigefelt som expert.
Sålänge dom inte tar in Hubbe Berg så är jag nöjd
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |