Funatic
fluffo
And, of course, you understand - this means war.
//Bugs "Snurre Sprätt" Bunny
//Bugs "Snurre Sprätt" Bunny
#Olsson# skrev:Steg-1 är att förstå att man inte förstår. Har man visat att man inte kommit förbi detta steg och bara slänger ut sig simpla argument om hur dåligt något är - så lär man inte motivera de som förstår, att förklara sig.
sandstream skrev:Du behöver inte motivera ditt ägande alls (tror ingen bryr sig) men det kanske är svårt eftersom du måste ta till ironi?
sandstream skrev:Angående MasterBike var det bara ett konstaterande och inget ställningstagande. Alla tester där den egna hojen hamnar dåligt suger, speciellt om man kör Ducati och vet mer än dem som testar
Yozzi skrev:Så enligt den brittiska allmänheten är Ducati alltså den ultimata posörhojen!
/Y
Men detta gäller ju bara dig ..RoLLER skrev:Enligt det motsatta könet blir vilken hoj som helst en posörhoj om jag gränslar den.
Tur att inte du är domareKeihin skrev:Sorry sandström, men där gjorde du självmål. Matchen är över. Stäng tråden, pliis!/K
Det har flera stycken redan skrivit så det är alla medvetna om och ingen ifrågasätter den sanningen. Sen att man kan undra hur en del resonerar är en annan femmakiko skrev:För å återgå till ursprungsfrågan ...
Ducce och vissa andra märken är dyrare än tex. japsen pga 2 saker.
1. De tillverkas i mindre serier med delvis dyrare komponenter vilket leder till dyrare tillverkningskostnader. Något konsumenten får betala i slutändan eftersom de vill gå med vinst
2. De tar ut de priser marknaden är villig att betala.
sandstream skrev:Sen att man kan undra hur en del resonerar är en annan femma
foppa skrev:Det var nån som skrev i en tidigare "tråd" att han köpt en kawa zx6rr -03 (eller -04...) Han hade aldrig provat hojen, gick mest på utseende.
Responsen blev "grattis" "toppenköp" osv.
Köper nån en röd skönhet hör han istället ofta repliker som "märkesbög" "lurad" eller liknande.
RoLLER skrev:Enligt det motsatta könet blir vilken hoj som helst en posörhoj om jag gränslar den.
Hyper skrev:Möjligt att man är lurad men så länge jag är nöjd så gör det inget.
sandstream skrev:Vart hittar du de simpla argument från min sida som jag slängt ur mig?
yonsson skrev:Ny fråga. gVarför kan ingen stänga dom här trådarna som alltid spårar ut och som alltid ligger och tar platts på förstasidan?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|