Är det inte slöseri med tid att tjata om att du klarade det i en tråd som handlar om motsatsen?
Ingen frågade men du svarar ändå = slösa tid. Din OCH vår.
Och ta skämt kan man också göra...
Är det inte slöseri med tid att tjata om att du klarade det i en tråd som handlar om motsatsen?
Ingen frågade men du svarar ändå = slösa tid. Din OCH vår.
Och ta skämt kan man också göra...
Så man kan skriva vad som helst, i vilken tråd som helst, bara man ser till att "skämta" lite?
Jag anser inte att skämtsam skadeglädje inom ämnet (för det handlade trots allt om uppkörningar) är att skriva "vad som helst, i vilken tråd som helst". Däremot börjar vår diskussion nu gå ganska OT.
Vill du, så kan jag ta bort mitt inlägg, så slipper du bli konfunderad över inkonsistensen i den aktuella tråden.
Inkonsistensen? Är du så upprörd att du börjar hitta på egna ord
( jag lägger ner nyss )
Jag kuggade inte
Jag kuggade inte
Jag klarade mig på första, men brorsan körde upp runt månadsskiftet aug/sep 2002. Just innan körprovet började, kom sommarens första regn På allvar så hade det inte regnat på nästan två månader! Så vid den obligatoriska inbromsningen före "undanmanövern" låste han upp framhjulet lite lätt och missade då att köra runt konan.
Han fick en chans till men var vid det laget lite nojjig och vågade inte bromsa tillräckligt (rädd att lägga sin nyinköpta TL1000R).
Ptja, en sökning med google visar att ordet används ganska omfattande i svenska texter, så även om SA inte verkar ha tagit med det i denna utgåva av sin ordlista är det helt säkert bara en tidsfråga. Om du behöver en förklaring, så är det en försvenskning av ett engelskt uttryck som betyder brist på inre överensstämmelse. Hade hoppats att läsaren skulle förstå. Och nu är min trådkapning (förhoppningsvis) slut. Det var kul att ordbajsa lite med dig!
Ptja, en sökning med google visar att ordet används ganska omfattande i svenska texter, så även om SA inte verkar ha tagit med det i denna utgåva av sin ordlista är det helt säkert bara en tidsfråga. Om du behöver en förklaring, så är det en försvenskning av ett engelskt uttryck som betyder brist på inre överensstämmelse. Hade hoppats att läsaren skulle förstå. Och nu är min trådkapning (förhoppningsvis) slut. Det var kul att ordbajsa lite med dig!
Schh! Annars blir Chronic purken på dig.
Tar de tid!? Det hade jag ingen aning om. Va fan e vitsen med att ta tid?
Du tänker inte på det svenska ordet "inkonsekvent"?
Tar de tid!? Det hade jag ingen aning om. Va fan e vitsen med att ta tid?
Klarade manöverproven galant på mina 2 försök förra året.
Däremot så kuggades jag i trafikdelen bägge gångerna..
Första trafikkörningen så körde jag 35 på 30 väg och svängde inte av på anvisat ställe (tog istället en annan väg och kom rätt men det hjälpte inte) och spiken i kistan var att jag inte gasade på när det blev raksträcka på en lååång grusväg där det va 70..
Andra gången i trafiken så kuggades jag av att jag inte tittade noga nog när jag korsade en cykelöverfart (hade koll men visade inte det genom att vrida av mig huvudet som man SKA göra..).. Ska tilläggas att jag korsade 5 cykelöverfarter men att han kuggade mig pga en av dem... *suck*
Nya tag nu i vår !!
Jag kuggade inte
ABS har sina fördelar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|